دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

گزارش کارآموزی شرکت هنگام طراحان نو اندیش

گزارش کارآموزی شرکت هنگام طراحان نواندیش

دانلود کاراموزی در شرکت تبلیغاتی

پیشینه تبلیغات تجاری در ایران سالهای 1327 تا 334
در این قسمت به مرور مهمترین خرید کارورزی رشته حسابداری وقایع تبلیغات تجاری بین سالهای 1327 تا 1334 می‌پردازیم.
پیشرفت های حرفه تبلیغات در این دوره شش ساله بی نهایت ناچیز بود و بیلان این پیشرفت به شرح زیر عنوان شده است:
تهیه اسلاید و نمایش آن که خصوصاً در سینماها اوج گرفت. در طرحهای اسلاید که در ابتدا  فقط متن تبلیغاتی را تشکیل می داد تصاویر ساده نیز وارد شد. نقاش های مؤسسات تبلیغاتی طرح اسلاید را روی کاغذ سفید با مرکب نقاشی می‌کردند و عکاسخانه‌ای که در خیابان سپه نزدیک چهارراه حسن آباد قرار داشت این طرحها را روی شیشه‌های مربع به سایز 6×6 سانتیمتر چاپ می‌کرد و چنانچه مشتری اسلاید رنگی سفارش می‌داد پس از چاپ طرح روی شیشه، نقاش مؤسسه تبلیغاتی شروع به رنگ آمیزی می‌کرد. این شیشه در محل نمایش اسلاید که جداگانه در اطاق نمایش سینما نصب شده بود قرار می‌گرفت و قبل از شروع فیلم سینمایی کار آموزی حسابداری در شرکت تبلیغاتی روی پرده سینما منعکس می شد. در این دوره جز این تکنیک ساده تکنیک دیگری معمول نبود. ”
از سال 1332 تا مدتها بعد تنها تغییری که در نمایش اسلایدهای سینمایی به چشم می‌خورد ، ناطق کردن نمایش اسلایدها بود. بدین ترتیب که گفتاری بین 15 تا 20 ثانیه برای هر اسلاید روی نوار ضبط می‌گردید و متصدی نمایش همزمان با پخش گفتار هر اسلاید، نمایش همان اسلاید را نیز شروع می‌کرد.
طرح های تبلیغاتی در روزنامه ها و مجلات
در فاصله بین سالهای 1327 تا 1334 تغییرات قابل توجهی در طرح‌های تبلیغاتی و در نشریات صورت گرفت. در این فاصله شرکتهای وارداتی بزرگی شروع به کار کردند و شرکتهای مختلط ایرانی و اروپایی و آمریکایی در تهران یکی پس از دیگری تاسیس شدند. فرودگاه مهرآباد دارای تجهیزات مخصوص یک فرودگاه بین‌المللی شد و شرکتهای بزرگ هواپیمایی فعالیت‌های پرواز از فراز ایران و استفاده از فرودگاه مهرآباد را آغاز نمودند و همزمان برای جلب مسافرین ایرانی تبلیغات وسیعی را اجرا کردند.
در این دوره هنوز فعالیتهای تولیدی چندان رونق نیافته بود و واردات ، حرفه‌ اصلی بازرگانان ایرانی را تشکیل می‌داد. شرکتهای تولیدکننده خارجی برای تصاحب بازار ایران بودجه‌های قابل ملاحظه‌ای را مستقیماً از طریق مؤسسات تبلیغاتی بین المللی یا توسط نماینده‌های محلی صرف تبلیغات می‌کردند، تبلیغات تجاری در این دوره رنگ خارجی داشت و پروژه کارآفرینی شرکت تبلیغاتی جز در چند مورد محدود هیچ فکر و طرح ملی و ایرانی دیده نمی‌شد. بدین جهت حرفه تبلیغات حرفه‌ای آسان و بدون نیاز به اطلاعات فنی لازم بود. هرکس می‌توانست با در دست داشتن یک یا چند آگهی دهنده، مؤسسه تبلیغاتی دایر کند و نیز می‌توانست از دستمزدی که بطور کارمزد و به آسانی به دست می‌آورد به این حرفه توسعه دهد.
در این دوره چند مؤسسه تبلیغاتی با سابقه که قبلاً به وجود آمده بودند توسعه یافتند و در حدود 50 مؤسسه تبلیغاتی جدید نیز پا به عرصه وجود گذاردند. همچنین در این دوران جراید بزرگ‌تری رسانه تبلیغات قرار گرفتند و به از آنجاکه شرکت هنگام طراحان نو اندیش فیلمهای کوتاه مدت سیاه و سفید یا رنگی ممکن و با صرفه نبود و امکان خرج بودجه‌های بیشتر در سینماها وجود نداشت بدین جهت حدود 70 درصد بودجه طرح‌های تبلیغاتی در جراید و بخصوص در روزنامه‌های اطلاعات و کیهان خرج می‌شد.

گزارش کارآموزی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

گزارش کارآموزی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

دانلود کاراموزی در شرکت توزیع برق

فصل اول
آشنایی کلی با مکان کارآموزی
تا قبل از سال 1307 از نیروی برق در سطح استان خبری نبود و تامین روشنایی از طریق سنتی و با استفاده از نفت و روغن صورت می‌گرفت. در آن سال توسط مرحوم فلسفی و شرکاء نخستین مولد دیزلی برق با قدرت 150 کیلو وات در شهر گرگان نصب و راه اندازی شد. سپس در سایر شهرها با بهره‌برداری از واحدهای مشابه تامین برق انجام می‌شد که تکافوی نیاز مشترکین را در همه ساعات شبانه روز نمی‌نمود تاریخچه صنعت برق در استان گلستان و بعضاً در پاره‌ای از ساعات به تامین برق می‌پرداخت. در سال‌های دهه 20 حضور بخش خصوصی در صنعت برق استان کم رنگ شد و رفته رفته شهرداری‌ها عهده‌دار تولید و توزیع برق در نقاط زیر پوشش خود شدند. در سال‌های دهه 30 کار نوسازی شبکه‌های برق با نصب مولدهای پرقدرت‌تر صورت پذیرفت. این وضع تا تشکیل وزارت آب و برق ادامه داشت و درسال 1343 دراجرای بند (ه‍‌) و (و) ماده 1 و 3 قانون تاسیس وزارت آب و برق که بعداً به وزارت نیرو تغییر نام داد، اساسنامه شرکت‌های برق منطقه‌ای به تصویب مجلس رسیده و جهت ارائه به هیات دولت ابلاغ که شرکت برق منطقه‌ای مازندران و (گلستان) از سال 1345 آغاز به کار نمود. با شکل‌گیری این شرکت، تحویل‌گیری تدریجی برق شهرها از شهرداری‌ها و بخش خصوصی آغاز و تحولات چشمگیری در صنعت برق منطقه بوجود آمد. در سال 1346خط فشار قوی 230 کیلوولتی تهران –گرگان احداث و در سال 1347 پست 63/230 کیلوولت گرگان نصب گردید. در همین سال یک خط 63 کیلو ولت از شهر گنبد در خرید کار آموزی در اداره برق استان گلستان تا نوشهر در غرب مازندران به طول 370 کیلومتر و در مسیرهای شهرهای بین راه ایجاد و در همه این شهرها پست های ترانسفورماتور 20/63 کیلوولتی احداث شد و برق همه آنها تامین گردید.
از سال 1346 برق مازندران و گلستان به شبکه سراسری پیوست. از آنجا که شرایط اقلیمی ایجاب می‌نمود برق‌رسانی به روستاهای محدوده استان گلستان آسان‌تر و زودتر از سایر نقاط کشور انجام گرفت و کارآموزی رشته برق این به خاطر نزدیکی و پیوستگی مناطق به یکدیگر بود. در سال 1349 با احداث 3000 متر شبکه توزیع و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور به قدرت 50 کیلو ولت آمپر روستای اوزینه در شهرستان گرگان و در سال بعد با احداث 6350 متر شبکه توزیع نیرو و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور به قدرت 160 کیلو ولت آمپر روستای ولاغوز واقع در شهرستان کردکوی برق‌دار گردیدند. پروژه کارورزی در شرکت برق گلستان تعداد آبادی‌های برق‌دار استان در سال 57 به 316 و در سال تاسیس شرکت (1376) به 896 روستا رسید. از سال 1371 در راستای سیاست‌گذاری‌های جدید دولت مبنی بر کوچک کردن حجم دولت و برون‌سپاری و خصوصی‌سازی قسمتی از فعالیت‌های دولتی، شرکتهای توزیع نیرو به وجود آمدند.  شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در راستای اهداف وزارت نیرو و پس از تاسیس این استان در تاریخ 26/9/76 از شرکت توزیع برق مازندران منفک گردیده و از 1/1/77 به صورت رسمی آغاز به کار نموده و تاکنون مسولیت سرویس‌دهی و خدمات‌سانی به متقاضیان و مشترکین برق استان و بهره‌رداری از تاسیسات و شبکه‌ای توزیع موجود و توسعه و بهینه‌سازی آنها را به عهده دارد.

گزارش کارآموزی سیکل پرورش قزل آلا رنگین کمان

گزارش کارآموزی سیکل پرورش قزل آلا رنگین کمان

دانلود کاراموزی پرورش ماهی قزل آلا

مقدمه
رشد بی رویه جمعیت در سالهای اخیر و نیاز مبرم به تهیه مواد غذایی از یک طرف و رو به اتمام بودن منابع غذایی قابل دسترس از طرف دیگر توجه به این موضوع که در حال حاضر بسیاری از مردم دنیا با کمبود مواد غذایی روبرو می باشند باعث شده در کشور ما نیز کار آموزی رشته تکنولوژی شیلات با توجه به رشد جمعیت و محدود بودن منابع آبی و از طرفی رو به کاهش بودن منابع دریایی، شرکت سهامی شیلات ایران را برآن داشت که پرورش ماهی را در آبهای داخلی جدی گرفته و امکانات خود را در جهت افزایش تولیدات داخلی به کار گیرد
پرورش موفق و پایدار آبزیان اعم از ماهیان وسخت پوستان بستگی به پیش بینی غذای کافی، روابط زیست محیطی و نیز ملاحظات اقتصادی، تهیه و دسترسی به غذا دارد امروزه به طور میانگین در حدود یک درصد انرژی، 5 درصد کل پروتئین و 14 درصد پروتئین حیوانی مردم از ماهی تأمین می شود که این ارقام روند صعودی داشته و مصرف آبزیان رو به کارورزی در شرکت قزل رنگین وانا گسترش است بازده تبدیل غذا به گوشت در ماهی بسیار بالا است در پرورش ماهی بازده تبدیل پروتئین به پروتئین ماهی (کیلوگرم پروتئین در غذا برای تولید یک کیلوگرم پروتئین ماهی) نسبت به جوجه های گوشتی و سایر حیوانات خونگرم بیشتر است
از نظر پراکنش جغرافیایی گوشه های مختلف آزاد ماهیان توسط بشر به نواحی دور از زیستگاه طبیعی اصلی انتقال داده شده اند منشاء نسل قزل آلای رنگین کمان کالیفرنیای آمریکاست ولی در حال حاضر در تمامی نقاط جهان که آب مناسب برای زیست این ماهی وجود دارد، گسترش یافته است توسعه و ترقی روزافزون پرورش آزاد ماهیان منجر به انتقال ماهی آزاد اقیانوس اطلس از سواحل شرقی آمریکای شمالی به سواحل غربی آن و حتی کشورهایی نظیر آفریقای جنوبی، تانزانیا و استرالیا گردیده است
1- تعریف ماهیان سرد آبی
ماهی شناسان، ماهیان آبهای شیرین را بر اساس نیازهای حرارتی آنها به 3 گروه تقسیم نموده اند
الف) ماهیان مناطق حاره که فقط در آبهای گرم می توانند زندگی کنند بعنوان مثال، ماهیان تیلاپیا وقتی که درجه حرارت آب پاین تر از 12 درجه سانتیگراد تنزل می کند تلف می شوند
ب) ماهیان آبهای گرم اغلب این طرح کارآفرینی پرورش ماهی قزل آلا ماهیان محدوده حرارتی وسیعی را تحمل می نمایند ولی رشد آنها دردمای زیر 10 درجه سانتیگراد متوقف و یا کند می شود مهمترین ماهیان گرم آبی عبارتند از: ماهیان خانواده کپور بویژه کپور معمولی و کپور ماهیان عمده هندی
ج) ماهیان سرد آبی: این ماهیان قادر به تحمل درجات حرارت بیش از 25 درجه سانتیگراد به مدت طولانی نیستند مهمترین گروه ماهیان سرد آبی مورد پرورش آزاد ماهیان می باشند
2- معرفی ماهی قزل آلای رنگین کمان
2-1- جایگاه ماهی قزل آلای رنگین کمان در رده بندی جانوری
2-2- مورفولوژی و اکولوژی ماهی قزل آلای رنگین کمان
ماهی از خانواده آزاد ماهیان است مهمترین ویژگی آن وجود باله چربی است که بین باله پشتی و باله دمی قرار دارد این ماهی دارای یک نوار پهن بصورت رنگین کمان در هر طرف بدن می باشد از لحاظ ظاهری قزل آلای رنگین کمان بدن کشیده ای دارد رنگ قوس و قزحی از سرپوش برانشی تا انتهای دم کشیده شده است باله هایش توسعه یافته و تعداد آنها 8  تاست این باله های شامل دو باله سینه ای، دو باله شکمی، یک باله مخرجی، یک باله دمی و دو باله پشتی است که یکی از آنها بالای بدن ماهی و در وسط قرار دارد و دارای اشعه است به روی سر، بدن، پشت، باله چربی و باله دمی این ماهی لکه های تیره رنگ دیده می شوند رنگ بدن این آبزی سبز زیتونی کاراموزی سیکل پرورش ماهی قزل الا در پشت 3 تا خاکستری روشن و سفید با خالهای سیاهرنگ می باشد حداکثر طول این ماهی به 70 سانتیمتر و حداکثر وزن بدن آن به 7 کیلوگرم می رسد.

گزارش کارآموزی برق الکترونیک کارخانه کیسه بافی خورجین گستر

گزارش کارآموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترودر کارخانه کیسه بافی خورجین گستر سهامی خاص

دانلود کاراموزی در کارخانه کیسه بافی خورجین گستر

در مورد سیستم مکش دستگاه اکسترودر

آشنایی کلی با محیط کارآموزی

معرفی سازمان
شرکت خورجین گستر در سال 1375 در تهران تأسیس شد که مسئولین شرکت در هنگام تاسیس به عنوان مدیر عامل فعالیت اولیه شرکت را آغاز و سپس تعداد سهام را افراد حقیقی واگذار نمودند و در حال حاضر دارای شش سهام دار اصلی بوده که سه نفر از اعضای آنها اعضای هیئت مدیره را تشکیل می‌دهند.
محمد باقر کبیری (مدیر عامل شرکت)
حمید کبیری (رئیس هیئت مدیره)
وحید کبیری ( به عنوان رئیس و عضو ثابت هیئت مدیره)
کلیه تصمیمات شرکت با حضور مدیر عامل و بقیه اعضاء گرفته می‌شود و در مورد انتخاب اعضاء هر دو سال یکبار جلساتی در شرکت تشکیل می‌گردد.
در ضمن کارخانه این شرکت که در شهر صنعتی شهرستان تفرش واقع می‌باشد در سال 1377 تاسیس شد و در اداره ثبت شرکتهای ایران با شماره 123769 به ثبت رسیده است.

تاریخچه
کارخانه خورجین گستر که از سال 1377 تاسیس شده است در حدود نه سال می‌باشد که به فعالیت خود در شهرستان تفرش ادامه می‌دهد و نظیر چنین کارخانه‌ای که به تولید نخ و کیسه پروپیل (p.p) مشغول می‌باشد در سطح کشور معدود می‌باشد گزارش کار آموزی رشته برق الکترونیک و لذا دارای قدمت زیادی نبوده و امیدوار است که با مدیریت صحیح و حمایت بخشهای دولتی و همچنین مردم شهرستان بتوانند در جهت گسترش کارخانه و انبوه سازی تولیدات گامی مهم را بردارند.
کارخانه خورجین گستر در سال 1376 قطعه زمینی در ناحیه صنعتی تفرش از جهاد سازندگی شهرستان تحویل گرفت و عملیات ساخت و ساز آن آغاز گردید

توصیف وضع موجود
کارخانه کیسه بافی خورجین گستر از چهار قسمت که مکمل هم هستند تشکیل شده است
الف) قسمت اکسترودر (تولید نخ)
ب) قسمت بافت
ج) قسمت چیلر و کمپرسور
د) قسمت برش دوخت
در قسمت اکسترودر (تولید نخ) در ابتدا مواد گرانول پلی پروپیلن می باشد که از طریق واحد تغذیه و مکش با مواد افزونی که شامل کلسیم و رنگ می‌باشد با پروژه کارورزی بررسی مدار برق درصدهای مختلف خطوط شده و به داخل قیف دستگاه وارد می‌شود، دستگاه اکسترودر مواد را به وسیله مادون به سمت جلو تزریق می‌کند و به وسیله وزن های حرارتی ایم مواد جامد به صورت مذاب در می آید و سپس فشرده و هموژنیزه می گردد. این مواد مذاب تحت فشار وارد گلویی و سپس فیلتر و سرانجام وارد کلگی تحت اکسترودر می گردد.

سیستم مکش دستگاه اکسترودر
مشخصات کلی دستگاه اکسترودر
دستگاه اکسترودر درشامل یک موتور DC می باشد با روشن شدن موتور مذکور برق داخلی سیستم تأمین شده و چهار شاخ گیربکس و ماردون داخل دستگاه به حرکت در می آید ساختمان داخلی این موتور برگرفته شده از استاتور (سیم پیچ)، خرید کار آموزی در کارگاه کیسه بافی روتو (شفت داخل موتور)، کلکتور، تاکومتر و دوازده عدد ذغال مخصوص که بر روی کلکتور نصب شده است.
بر روی بدنه‌ی دستگاه مذکور Monitor مخصوصی تعبیه شده
سرعت موتور از طریق تاکومتر بر روی Monitor ثبت و نشان داده می‌شود. سیستم خنک کننده موتور DC یک موتور سه فاز می باشد موتور مذکور به صورت اتصال ستاره بسته می شود که عمل خنک کردن کلکتور و ذغال‌های موتور را انجام می دهد.

پروژه کار آموزی وکالت

گزارش کارآموزی وکالت

دانلود کارآموزی وکالت

گزارش کاراموزی در مورد وکالت

فصل اول
گزارشات حقوقی
الف) دفاتر حقوقی
ب) دادگاه‌ عمومی (حقوقی)
ج) اجرای احکام مدنی

فصل دوم
گزارشات کیفری
الف) دادگاه‌های عمومی (جزایی)
ب) اجرای احکام کیفری
ج) دادگاه انقلاب
د) دادگاه اطفال
و) دادگاه تجدید نظر

فصل سوم
گزارشات خانواده
دادگاه خانواده

فصل چهارم
گزارشات امور حسبی
دایره سرپرستی

فصل اول
گزارشات حقوقی
الف) دفاتر حقوقی
ب) دادگاه‌ عمومی (حقوقی)
1.الزام به انتقال سند رسمی
2.قرار تأمین خواسته
3.درخواست طلاق غیابی
4.تخلیه
5.صدور حکم توقف و ورشکستگی
6.الزام به انجام تعهد
7.ابطال سند
8.الزام به انتقال سند
9.اعسار از پرداخت دیه
10. ابطال شناسنامه و صدور شناسنامه جدید
11. مطالبه طلب
12. استرداد اثاثیه منزل
13. صدور حکم تولیت
14. تخلیه
15. خلع ید
16. فسخ مبایعه‌نامه
17. تخلیه
18. صدور حکم اصلاحی بر اساس گزارش اصلاحی فی‌مابین طرفین
ج) اجرای احکام مدنی
19. مطالبه مهریه
20. مطالبه خسارات وارده
21. مطالبه طلب
22. ابطال معامله ـ جلب ثالث
23. تخلیه ملک
24. تقاضای تأمین خواسته
25. مطالبه سهم‌الارث
26. فروش و افراز ملک مشاع
27. قطع و قمع مستحدثات ـ دستور موقت ـ خلع ید
28. مطالبه دیه جراحات وارده
29. فسخ قرارداد
30. الزام به مسلوب المنفعه نمودن چاه غیر مجاز و مطالبه خسارت
31. تعدیل اجاره بهاء
32. فک رهن
33. فسخ معامله و استرداد خودرو
34. رسیدگی به اخراج و مزایای قانونی (مطالبه کارکرد)
35. مزایده اموال منقول
36. فسخ نکاح و مطاله نفقه
37. مطالبه طلب
38. مطالبه نفقه
39. مطالبه اجرت‌المثل
40. الزام به تسلیم بیع
41. تغییر مجرای لوله آب شرب و فاضلاب
42. مطالبه طلب (اعمال ماده 2 محکومیت‌های مالی و حبس محکوم علیه)
43. اعسار از پرداخت هزینه دادرسی تجدید نظرخواهی
44. حکم به افراز یک قطعه زمین مشاعی
خرید کارورزی رشته حقوق
فصل دوم
گزارشات کیفری
الف) دادگاه‌های عمومی (جزایی)
45. فروش مال غیر
46. ترک انفاق
47. صدور چک بلامحل
48. تصرف عدوانی
49. استفاده از سند مجعول

گزارش کارآموزی در دادگاه

50. فروش مال غیر و کلاهبرداری
51. فحاشی و ورود به عنف
52. اعسار از پرداخت دیه
53. سرقت تعزیری
54. فروش مال غیر
55. ترک انفاق
56. قرار منع تعقیب
57. صدور چک بلامحل
58. ایجاد مزاحمت
59. رابطه نامشروع
60. خیانت در امانت
61. تقاضای الزام خوانده نسبت به تحویل لوازم و ابزارآلات قالب‌بندی
ب) اجرای احکام کیفری
62. قتل عمد
63. شهادت خلاف واقع
64. آدم‌ربائی توأم با اذیت و آزار
65. اختلاس اعمال ماده 277 قانون آیین دادرسی کیفری
66. اعمال ماده 696 قانون مجازات اسلامی
ج) دادگاه انقلاب
67. نگهداری غیر مجاز اسلحه
68. حمل و استفاده از مواد مخدر
69. آزادی مشروط
70. قاچاق چوب
71. سلاح شکاری
72. کشف مواد مخدر در زندان
د) دادگاه اطفال
73. سرقت
74. ممانعت از تحصیل کودک
75. ولگردی
76. مخدوش نمودن شناسنامه
77. عدم ثبت واقعه ازدواج
78. زنای غیر محصنه
79. خودداری از کمک به مصدوم صحنه تصادف
80. و) دادگاه تجدید نظر
81. کلاهبرداری
82. صدور چک وعده‌دار موضوع ماده 13
83. اثبات مالکیت
84. چک بلامحل موضوع ماده (3 و 7)
85. ایراد ضرب و شتم عمدی
86. جعل
87. عمل منافی عفت و فحاشی و ایراد ضرب و جرح عمدی

فصل سوم
گزارشات خوانواده
دادگاه خانواده
88. تقسیط محکومٌ به
89. طلاق (خلع)
90. مطالبه مهریه
91. الزام به ثبت واقعه ازدواج دائم
92. اهداء جنین
93. طلاق (به لحاظ حرج)
94. اثبات نسب
95. دستور موقت مبنی بر عدم خروج از کشور
96. طلاق (رجعی)
97. نفقه
98. طلاق ـ خلع ید
99. تغییر نام کوچک
100.قرار تأمین خواسته
101.فرزند خواندگی
102.تمکین
103.گواهی عدم امکان سازش
104.الزام به استرداد وسایل شخصی
105.توقیف عملیات اجرایی
106.مطالبه نفقه آینده
107.طلاق توافقی (رجعی)
108.طلاق توافقی (خلع)
109.طلاق (مبارات)
110.درخواست اجاره ازدواج
111.قرار موقوفی تعقیب
112.استرداد جهیزیه
113.الزام به تهیه مسکن علیحده
114.تقاضای ازدواج مجدد
115.فسخ نکاح
116.حضانت دائم
117.گواهی رشد
118.تعیین وضعیت ملاقات
119.بذل مدت ازدواج موقت
120.طلاق خلع

فصل چهارم
گزارشات امور حسبی
دایره سرپرستی
121.نصب امین
122.اعلام فوت
123.قیومیت
124.اعلام حجر
125.تقاضای صدور گواهی انحصار وراثت
126.حفظ و نگهداری اموال بلاصاحب و بلا وارث
127.حفظ و نگهداری اموال غائب مفقودالاثر
128.اعلام مفقودیت
129.اعلام حجر