دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

پروژه کارورزی شرکت استو قزوین

گزارش کارآموزی شرکت آستو قزوین

کلیاتی در مورد شرکت آستو

دانلود کاراموزی در شرکت صنعتی

کارورزی در شرکت ماشین سازی

شرکت ماشین سازی و سازه های صنعتی استو در زمینه ساخت سالن های صنعتی و سازه های فلزی فعال می باشد. گستره فعالیت این شرکت دربر گیرنده ساخت پل های معلق، مخازن هوایی، پل های فلزی، انواع مخازن تحت فشار، شرکت صنعتی و ماشین آلات معدنی آستو برجهای خنک کننده نیروگاهی (کندانسور)، سیلوهای ذخیره سیمان، سیلوهای کروی، اسکله هایفلزی، فیدر و تجهیزات فلزی کارخانجات و معادن، ساختstack, duct, casing نیروگاه ها.

شرکت ماشین سازی و سازه های صنعتی استو بادر اختیار داشتن کارگاه ساخت در زمینی به مساحتدویست و بیستهزارمترمربع، شامل20000مترمربع سوله سرپوشیده و3000 مترمربع سالن روباز جهت ساخت و مونتاژ قطعات و در مورد شرکت ماشین سازی و سازه های صنعتی همچنین 5000 مترمربع ساختمانهای اداری و رستوران و انبار سرپوشیده، آمادگی کامل و لازم را جهت ساخت و مونتاژقطعات و اسکلتهای فلزی دارا می باشد
شرکت آستو (قزوین) در جاده کرج- قزوین ، 53 کیلومتر بعد از عوارضی ،بعد از پل یاران قرار دارد.
در بخشی از شرکت کار ساخت سازه های صنعتی انجام می شود.
در سالن شماره 1 برش قطعات است.در این سالن تیر ها و ورق های فلزی توسط دستگاه CNCپلاسما و قیچی برش داده شده و به ابعاد دلخواه در می آورند.در این سالن ورق ها و تیرها توسط قرقره هایی حرکت کرده و به ابعاد دلخواه برش میخورند.
در سالن بعدی که پروژه کارآموزی در یک شرکت صنعتی سالن جوش است قطعات خام که شامل ورق است به زیر دستگاه های اتوماتیک جوش رفته وبه دلخواه به صورت مقاطع HوIدر می آیند.این تیرهای بدست آمده تیر فابریک نیست اما کیفیت خوبی دارد.
سالن بعدی سالن مونتاژ است.در این سالن ملحقات لازم به قطعات جوش می خورند.در واقع دستکها،ساپرتها و  سایر اتصالات در این بخش اضافه شده و تیر و ستون به صورت آماده از این بخش بیرون می آید.
سالن بعدی سالن مخازن است که در واقع مخازن خط 5 چادرملو را تهیه می کند.
مخازن از جنس استیل بوده و از سه تکه تشکیل شده اند .در واقع از جوش خوردن سه قطعه به هم مخزن آماده می شود.در بالای مخزن نیز یک قیف،یا عدسی جوش می خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.