دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

گزارش کارآموزی دانشکده پزشکی مشهد

گزارش کارآموزی دانشکده پزشکی مشهد

دانلود کاراموزی در دانشکده پزشکی

دانشکده پزشکی مشهد هم اکنون دارای ادارات امور اداری، حسابداری، آموزش، کتابخانه، امور طرحها و پایان نامه، امور فنآوری اطلاعات و آمار بوده و تعداد نیروهای مشغول بکار در این ادارات 100نفر می باشد.
هم اکنون پذیرش دانشجوی دانشکده پزشکی مشهد در رشته پزشکی سالانه 60نفر در ترم مهرماه و 60 نفر در ترم بهمن ماه است و در حال حاضر 1213دانشجوی پزشکی عمومی در مقاطع مختلف علوم پایه و بالینی ، 116 نفر دانشجوی پروژه کار آموزی رشته پزشکی دوره های تحصیلات تکمیلی شامل 81 دانشجوی کارشناسی ارشد و 35 دانشجوی Ph.Dرشته های علوم پایه ، 439 دانشجوی رشته های مختلف تخصصی و 29 دانشجوی دوره فوق تخصصی و 3 نفر فلوشیپ در این دانشکده مشغول به تحصیلند.
مشخصات فیزیکی
دانشکده پزشکی مشهد در مهرماه سال 1386 به مکان جدید خود به آدرس میدان آزادی داخل مجموعه پردیس دانشگاه منتقل گردید.و در تاریخ 20/11/86 توسط وزیر محترم بهداشت درمان و اموزش پزشکی جناب آقای دکتر کامران باقری کنکرانی رسما افتتاح گردید.که مشخصات آن به اختصار در زیر بیان میشود:
مساحت عرصه کل زمین دانشکده پزشکی 54720 مترمربع می باشد که در زیربنایی به مساحت 29424 متر مربع و در 4 طبقه ساخته شده است.
طبقه منهای یکشامل قسمتهایی از گروه علوم تشریحی و اتاق حیوانات است.
طبقه همکف شامل حوزه ریاست، امور اداری، حسابداری، امور فنآوری اطلاعات و آمار، اداره آموزش واحد تخصصی و فوق تخصصی، امور دانشجویی و گروههای آموزشی فیزیک پزشکی، فیزیولوژی، معارف اسلامی و علوم تشریحی و ژنتیک است.
طبقه بعلاوه یک شامل اداره آموزش واحد عمومی و تحصیلات تکمیلی علوم پایه و گروههای اموزشی فارماکوژی و بیموشیمی و تغذیه است.
طبقه بعلاوه دو شامل کتابخانه، به مساحت خرید کارورزی در دانشگاه مجموعا 1400متر مربع و سالن مطالعه به ظرفیت 124 نفر در قسمت برادران و 126 نفر در قسمت خواهران و مرکز کامپیوتر با ظرفیت 46 ایستگاه کاری در دو قسمت برادران و خواهران می باشد.
دانشکده پزشکی دارای 14 کلاس عمومی به ظرفیت مجموعا 950 نفر و دارای دو کلاس تخصصی به ظرفیت 46 نفر و یک کلاس برای آموزشITبه ظرفیت 20 نفر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.