دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

گزارش کارآموزی خاک برداری اجرای فنداسیون نصب صفحات زیر ستون ساخت تیر و ستون از ورق

گزارش کارآموزی خاک برداری اجرای فنداسیون نصب صفحات زیر ستون ساخت تیر و ستون از ورق

دانلود کاراموزی رشته عمران

محل کارآموزی در شهر اصفهان بوده و کارگاهی کـه در آنجا مشغول بـه گذراندن دوره ی کارآموزی بـودیم از عملیات خاک برداری از یک خرابه را شامل تا اجرای سقف اول بطول انجامید.

دستورالعملهای حفاظتی و ایمنی کارگاه های ساختمانی
اجرای کارهای ساختمانی شامل مراحل متعددی است که ضمن آن افراد با ماشین آلات ساختمانی، ابزار و مصالح گوناگون نصب صفحات زیر ستون ساختمان سروکار دارند . اینروابط ویژگی ها کار آموزی خاک برداری یک خرابه امکان وقـوع حوادث را بـرای نیروی انسـانی را افـزایشمی دهـنـد . محـافظت از افرادانسانی در قبال حوادث نـاشـی از کـار از اهمیت ویژه ای برخوردار اسـت . از اینرو بـایدابـزار و ماشینآلات بـه طور مستمر مورد بازرسی کامل قرار گـرفـتـه و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود . در بکار گیری ماشینها نیزبایداز افراد با تجربه استفاده شود . برای تامینایمنیکارگاههـای ساختمانی بـایدهمه ی کـارهـا بـا دقت و برنامه ریزی دقیقانجام گیرند. در ضمن باید دقت داشته باشیم و کارورزی اجرای فونداسیون عمران کـه هنگام کار یا تخلیه ی مصالح مزاحمتی برای همسایگانو سایرینایجاد نشود. همچنیناز انجام کارهای پر سر و صدا در شب خودداری شود . کارآموزی اسکلت ساختمان در صورتی که لازم است کاری در شب انجام شود بایدقبلا اجازه ی شهرداری و مقامات مسئول کسب شـود .
آشنایی کلی با مکان کار آموزی
مکان کار آموزی یک خرابه می باشد . پروژه اجرای یک سازه آپارتمانی چهار طبقه بیست وچهار واحدی با سیستم اسکلت فلزی مـورد نـظـر اسـت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.