دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

گزارش کارآموزی نقش IT و شبکه در دخانیات

گزارش کارآموزی نقش IT و شبکه در دخانیات

دانلود کارآموزی شبکه و it و دخانیات

 

فناوری اطلاعات برای دخانیات

دانلود کارآموزی رشته کامپیوتر و شبکه و IT

نقش شبکه های کامپیوتری در دخانیات

رابطه it و اینترنت در دخانیات

ارتباط it با دخانیات

فهرست مطالب

فصل اول : آشنایی کلی با مکان کاز آموزی

مقدمه 4

چارت سازمانی   5

فصل دوم : ارزیابی مکان از نظر ارتباط با رشته مورد نظر7

شاخصه های ارزیابی نرم افزارهای آموزشی   8

نقش جدید کارمندان در شرکت9

فناوری اطلاعات برای دخانیات 12

تلفیق روشهای تدریس ستنی با فناوری   16

بررسی موانع آموزش توسعه الکترونیک در دخانیات 18

آموزش مجازی و نقش کارمندان در آن 19

دبیرخانه بدون کاغذ21

فصل سوم آموخته ها و نتایج24

ITدر سازمان دخانیات

ITدر سازمان دخانیات

شاخصهای ارزیابی نرم افزارهای آموزشی

با پیشرفت و توسعه فناوری اطلاعات ،کاربردهای متعدد از آن علوم و در حوزه های گوناگون ارائه شده است این کاربرد ها خصوصا در حوزه آموزش از ابعاد مختلفی مورد توجه و اقبال قرار گرفته است یکی از کاربردهای فناوری اطلاعات در حوزه آموزش ،استفاده از نرم افزارهای  آموزشی و جهت دستیابی به مقاصد آموزشی و تسریع و تسهیل یادگیری از این طریق است به جرات می توان گفت که به کارگیری نرم افزارهای آموزشی یکی از مرسوم ترین شیوه های استفاده از فناوری اطلاعات در فرآیند آموزش و یادگیری است به همین دلیل امروزه نسخه های متعدد از این نرم افزار تولید و در فروشگاه ها عرضه می گردند این امر انتخاب بهترین گزینه را از میان انبوه از نم افزارهای ارائه شده مشکل می نماید لذا مدیران و کاربران سیستم های آموزشی به شاخص های نیاز دارند تا بر اساس نتایج ارزیابی بهترین گزینه را انتخاب نمایند

در اینجا ضمن مرور کلی بر نرم افزار های آموزشی ،تعاریف و حوزه های مرتبط با آن شاخص های متعددی در زمینه ارزیابی این گونه نرم افزارها ارائه شده و هر یک مورد بررسی قرار خواهند گرفت این شاخص ها کاربردی (حین کاربرد ) شاخص های فردی (ذهنی ) شاخص های آموزشی ،شاخص های پشتیبانی و … دسته بندی شده و میزان اهمیت و نکات مخصوص هر گروه از شاخص ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت سپس برای راحتی استفاده و کاربرد روش ارزیابی یک سیاه مقاله (چک لیست ) از شاخص های مطرح شده در اختیار قرار خواهد گرفت در انتها یک مدل ریاضی بر اساس تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه ای (MADM) برای رتبه بندی نرم افزار ارائه خواهد شد

نقش کارکنان با توجه به توسعه فن آوری اطلاعات

ظهور و پیدایش جامعه اطلاعاتی ،بسیاری از فریضه ها ما را در زمینه آموزش با پرسش های اساسی رو به رو ساخته است فناوری جدید ارتباطات و اطلاعات دنیایی را که در آن زندگی می کنیم و روش های یادگیری چگونه زیستن را تغییر داده اند در آینده نزدیک بیش از 80% امروز زندگی بشر به طور مستقیم یا غیر مستقیم به فناوری اطلاعات وابسته خواهد بود و توسعه فناوری اطلاعات در آموزش و همکاری جهانی نیز نقش ارزنده ای خواهد یافت از سوی دیگر می دانیم که انفجار دانش و فناوری و گسترش وسایل ارتباط جمعی به ویژه  پیشرفت چشم گیر و فزاینده ی شبکه ارتباطین المللی (internet) وظیفه نظام آموزشی کشورها را بسیار سنگین تر کرده است

هدف امروزی نظام آموزشی تنها انتقال فرهنگ نسل گذشته به نسل آینده نیست

این نهاد باید چنان قابلیت های را در افراد بپردازد که آنها بتوانند خود را با تحولات و دگرگونی روز افزون اجتماعی علمی و فنی جهان آینده همگام سازد بنا بر این الزامات زندگی آینده ی بشر اقتضا دارد تا محصولات علمی و فنی جهان آینده همگام سازد بنابراین الزامات زندگی آینده بشر اقتضا دارد تا محصولات نظام آموزشی آن با فناوری جدید آشنا شوند و اگر قرار باشد گامی فراتر از آشنایی برداشته شود می بایست فرصت های کافی با تمرینات و مهارت اندوزی را در اختیار دانش آموزان قرار دهد ICTمنبعی با ارزش برای تولید دانش ،بستری مناسب برای انتقال محتوا و ابزاری توانمند برای ایجاد تامل در فرآیند یاددهی –یادگیری در کلاس درس می باشد ولی با وجود امکانات بسیار که در اختیار دارد و یادگیری را غنی تر می سازد اما رویگرد های جدید یادگیری –یاددهی را در پیش می گیرند طبیعی است که اگر کارکنان نخواهند خود را با تغییرات هماهنگ نمایند جایگاه خود را متزلزل خواهند یافت داشتن سواد رایانهای سواد فناوری و شناخت ادبیات خاص شبکه های اطلاع رسانی از مقدمات ضروری حرفه ای هر معلم در این عصر است اما نکته ای که نباید از آن غفلت نمود آن است که معلمان با توجه به نقش ویژه ای که در این دوره ایفا می کنند بهتر از هر کسی می توانند به آموخته های فراگیر جهت صحیح داده و از انحراف یادگیری جلوگیری به عمل آورند

سرعت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به حدی است که مانند سایر تحولات آموزشی نمی توان انتظار داشت که کارکنان فعلی نظام آموزشی بیشتر خواهد بود و یا بیشتر باید باشد مسامحه در آماده سازی معلمان برای آشنایی با پیامدهای عصر اطلاعات ممکن است توسعه این فناوری را در نسل بعدی به تاخیر بیاندازد

روند تغییرات در فناوری جدید بر زندگی ،کار و امور رفاهی مردم اثر چشم گیر داشته است این فن آوری جدید و در حال توسعه فرایند آموزش و فراگیری سنتی و روشهای مدیریت آموزشی را به چالش فرا می خواند فناوری اطلاعات و ارتباطات به فراگیری کمک می کند که طیف وسیعی از مهارتهایی را که در اقتصاد امروزی لازم است فراگیرند مثل آموختن آنکه چه طور بیاموزند مشکلات را حل کنند ظهور اطلاعات را به دست آورند و آن را ارزیابی کنند اما این آموزشها در برنامه در برنامه درسی مدارس منعکس نیست آهنگ دگرگونی که فناوری رایانه طلایه دار آن است مار ا بیش از پیش نسبت به این موضوع آگاه کرد که دانش زودگذر و فانی است ما نمی توانیم معلم را کسی فرض کنیم که در دانشگاه چیزهای در مغز او پر می کنیم و او تا سی سال بعد همان چیزی را تکرار می کند معلمان باید پیوندهای بیشتری را با دانشگاه ایجاد نمایند و هم چنین باید در استفاده از فناوری اطلاعات ارتباطی تقویت شوند هر چه فناوری رایانه موجب دسترسی آسانتر آموزش گیران به مواد درسی ارائه شده قبلی معلمان شود نقش مربیان از یک منبع مطالب علمی به یک مدیر ناظر بر فرایند یادگیری تغییر می کند اگر بتوانیم پیشرفت حرفه ای به صورت تماس الکترونیک بر قرار کنیم و منابع لازم را برای کارکنان فراهم آوریم تا با فناوری اطلاعات و ارتباطات آمیخته شوند اعتماد شان به این فناوری جلب خواهد شد

فناوری اطلاعات برای آموزش ،ابزار فربه یا چالش نو

در این مبحث که از سه بخش کلی ارائه شده است سعی بر آن است که پس از بررسی مفاهیم بنیادی فناوری اطلاعات به توانایی این ابزار در امر آموزش و توسعه یادگیری پرداخته و سپس نگاهی اجمالی به چالشهای ورود این ابزار و فناوری ها به حیطه ی آموزش و راهکارها های حل این بحران خواهیم داشت .

گرچه استفاده از فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی ،مزایای فراوانی برای آموزش و توسعه یادگیری از جمله گسترش پوشش تحصیلی افزایش زمان و کیفیت یادگیری ،ایجاد حس پرسشگری ،آموزش تمام معلمان حتی انان که در نقاط دور دست مشغول به خدمت اند در پی دارند اما آ«چه با این عنوان در ساختار آموزشی کشور وارد شده است ،جدا از تمام مزایای حرفه ای و سهولت دستیابی به اطلاعات باعث افزایش شکاف ارزشی در میان طبقات اصلی بخش شده است هر چند این ابزار جمع آوری داده ها و کسب اطلاعات از طریق یافتن ارتباط بین آنها و سپس تولید دانش را سهل تر می نماید اما کاربرد دانش تولید شده که جزو اهداف اصلی آموزش  محسوب می گردد به آسانی موارد فوق الذکر نیست شاید به همین دلیل است که کانونهای تفکر را حلقه مفقوده ی سیاستگذاری های کشور های در حال توسعه می دانند با وجود این همه فناوری رنگارنگ اطلاعاتی و ارتباطی که تقریبا در دسترس بدنه آموزش کشور قرار گرفته است چرا شاهد تحولات اساسی دردخانیات نیستم ؟؟؟ ین که کارکنان ما قادر باشند آنچه را به عنوان علم در کلاس درس به آنها آموزش داده می شوند در زندگی روزمره بکار گیرند و آنچه را در این محیط مشاهده می کنند با توجه را در این محیط مشاهده می کنند با توجه به آموزشهای مدرسه ای ،تجزیه و تحلیل کنند (کسب مهارتهای لازم برای زندگی و پرورش هوش های هیجانی کارمندان ) باید پرسد در این مرحله چه توفیقاتی کسب کرده ایم ؟ شاید بتوان دلیل اصلی این امر را عدم دستیابی در این فرایند آموزش به مرحله یادگیری دانست آنچه ما به عنوان آموزش بر آن تاکید می کنیم باید به تغییر رفتار و یادگیری منجر شود و گرنه آموزش منجر به انباشتگی اطلاعات بی حاصل در ذهن فراگیران خواهد شد فراگیرانی که یا از تحصیل علم گریزانند یا علی رقم دانش فراوان به انسانهای بی خاصیت تبدیل می شوند دستیابی به فن بدون حصول اندیشه فن ،تنها بازندگی مالی به ناکجا آباد می رساند توسعه در نحوه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در امر آموزش کارمندان و به خصوص مدیران ارشد نظام آموزشی را یاری می دهد تا به گونه ای موثر از این ابزار در امر کیفیت برای جلوگیری از این معضل مطرح کرد فرایند بازسازی فرهنگی و مبانی اجتماعی ،ارائه روشهای و شاخص های فرهنگی با زبانی تازه و شیوا و نو می باشد یا استفاده از خود این ابزار در غنی سازی اندیشه و دانش ملی و ایجاد یک فرهنگ پویا که قابلیت پذیرش این توسعه را بیش از پیش داشته باشد در حقیقت سرچشمه این مشکلات را باید در بخش فرهنگی مربوط به این ابزار جستجو کرد نه محدودیت دسترسی به آنها برای بهره گیری از قابلیتهای بیشمار فناوری اطلاعات و ارتباطات در تعمیم آموزش و توسعه دانش گسترش یادگیری نیاز به اصلاح سیاست های کلان آموزشی و رویکرد های آن به همراه بهبود زیر ساخت ها و سازماندهی مجدد محتوی آموزشی و حمایت در منابع مالی است

دانلود کارآموزی رشته کامپیوتر و شبکه و IT

نقش شبکه های کامپیوتری در دخانیات

رابطه it و اینترنت در دخانیات

ارتباط it با دخانیات

فناوری اطلاعات برای دخانیات

دانلود کارآموزی شبکه و it و دخانیات

گزارش کارآموزی کارخانه شیر و لبنبات چوپان

گزارش کارآموزی کارخانه شیر و لبنبات چوپان

دانلود کارآموزی در کارخانه شیر و لبنیات چوپان

پروژه کارورزی در کارخانه لبنیات

دانلود کاراموزی در کارخانه چوپان

درباره کارخانه چوپان

شیر پاستوریزه و هموژنیزه

طرح کارورزی در کارگاه ماست و لبنیات

فهرست مطالب

مقدمه. 1

توضیحاتی در باره ی کارخانه چوپان. 2

آزمایشگاههای کارخانه. 2

تاریخچه:3

تعریف شیر. 5

واحدهای شرکت چوپان. 6

انواع محصولات تولیدی توسط شرکت.. 6

نحوه ورود شیر به کارخانه و بررسی سیستم HTST. 6

شیر پاستوریزه و هموژن. 8

شیر خشک.. 9

مراحل تولید. 9

کنترلهای مرحله تغلیظ.. 9

بسته بندی.. 10

موارد نشانه گذاری.. 10

خامه (Cream)11

تعاریف.. 11

نسبت بین اندازه ذرات در شیر. 13

پنیر (Cheese)13

ضد عفونی کردن. 16

مراحل شستشو و نظافت.. 16

شستشو درجا (CIP)Cleaning- in Place. 17

ماست (Yoghurt)17

ضایعات در صنایع شیر و فرآورده های آن و راههای جلوگیری از ضایعات.. 20

تکنولوژی شیر تغلیظ شده و خشک.. 21

دستگاههای تبخیر کننده22

انواع تبخیر کننده های یک مرحله ای.. 22

تکنولوژی شیر خشک.. 22

vروش های اصلی. 22

خشک کن پاششی (اسپری) Spray – Drying. 23

سلول های شیری (Alveoil):25

رشد بافت پستان. 26

انواع دام های مختلف شیر. 29

خواص فیزیک و شیمیایی شیر. 30

وسیکوزیته. 32

خواص شیمیایی شیر. 32

آنزیم های شیر: هیدرولازها، اکسید وردوکتازها33

لیپاز. 33

گازهای موجود در شیر. 34

هموژنیزاسیون. 34

ترکیبات شیمیایی شیر. 35

غلظت پروتئین های در شیر. 36

میکروبیولوژی شیر. 36

منابع آلودگی شیر. 38

باکتریوفاژ. 41

شیر مایع. 41

چربی شیر. 41

شیر تلغیظ شده42

خامه. 43

پاستوریزاسیون شیر. 44

استریل کردن. 45

ترمالیزیشن. 46

ماست.. 46

نوع مایه ماست.. 46

استرلیزاسیون و ضد عفونی. 48

ضد عفونی. 48

استرلیزاسیون. 48

رنگ آمیزی ساده50

آزمایشگاه های کارخانه چوپان. 51

وزن خصوص (Specific Gravity)51

غلظت سنج بریکس Brix Scale. 53

آزمایشات شیر. 54

تعریف شیر. 54

عوامل موثر در تغییر ترکیبات شیر:54

آماده کردن نمونه. 55

جستجوی تقلبات در شیر. 58

اندازه گیری چربی شیر توسط بوتیرومتر. 60

بخش مدیریت.. 61

مراحل تصفیه کلاسیک.. 65

مقدمه:

شیر بطور کلی، عبارت است از تراوشهای غدد پستانی حیوانات پستاندار- معمولاً گاو- که عاری از کلستروم می باشد و در اثر دوشش کامل یک یا چند حیوان سالم به دست می آید. کلیۀ پستانداران پس از تولد نوزاد خود، قادر به تولید شیر هستند. در عصر پستانداران اولیه،  قبل از گسترش و پیشرفت زندگی خاکی، بدون شک ترکیب اجزاء غیرآلی مایعات بدن آبزیان شباهت زیادی با محیط زندگی آنها داشته است. سپس در اثر تکامل، ترکیب خون و دیگر مایعات بدن آنها به منظور سازش با محیط اطراف  و یا به دلیل اختصاصی گشتن نیازشان تغییر کرده است.

شیر، غذای طبیعی نوزادان می باشد. بشر در هزاران سال پیش متوجه شد که می تواند از این فرآوردۀ با ارزش به عنوان غذا، نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز استفاده نماید. بر این اساس، او از طریق انتخاب و پرورش حیوانات توانست تولید شیر را به میزان قابل توجهی افزایش داده، آن را به عنوان غذای خویش مورد استفاده قرار دهد. نوع حیوانات تولید کنندۀ شیر در یک منطقه تا حد زیادی به شرایط آب و هوایی محل بستگی دارد. گاو، بومی مناطق معتدله است. مردم اروپا و مناطق مهاجرنشین، نظیر آمریکای شمالی، استرالیا  و نیوزیلند، از جمله مصرف کنندگان عمده شیر گاو و فرآورده های آن به شمار می روند. شیر بز و گوسفند در جنوب اروپا طرفدارانی دارد. مصرف شیر گوزن شمالی توسط لاپهای اروپای شمالی نیز قابل ذکر است. در جنوب غربی آمریکا شیر گاو میش اهلی آسیایی (بوفالوی آبی) به مصرف می رسد. مادیان، شتر و لاما از دیگر حیواناتی هستند که شیر آنها مصرف انسانی دارد. علاوه بر این، مهمترین غذای کودک یعنی شیر انسان را نمی باید از نظر دور داشت.

وجود یکسری عوامل طبیعی نظیر نژاد، مرحله شیردهی، عفونت پستان، فصل، تغذیه  و روند شیر دوشی تخمین دقیق متوسط ترکیبات شیر را مشکل ساخته و  لذا اطلاعات موجود دربارۀ ترکیب شیر باید با توجه به این عوامل تفسیر شود.

توضیحاتی در باره ی کارخانه چوپان

این کارخانه دارای چندین محصول میباشد که همه ی این محصولات دارای خط تولید متفاوت میباشد.

این کارخانه در سال 1377 تاسیس شده است و محل جغرافیایی کارخانه در جاده خاوران 45 کیلومتری تهران  شهرک صنعتی صنوبر نسترن 8 واقع شده است.

این کارخانه 250 نفر پرسنل دارد که مهندسان صنایع غذایی ان 7 نفر   می باشند  و تعداد کارگران ان 240  نفر می باشند. کارخانه در شهرک صنعتی واقع شده است و نزدیک به اصطبل یا زباله دانی نیست و در یک مکان کاملا  بهداشتی واقع شده است. کارخانه لبنیات چوپان صنعتی و شخصی است و دارای گواهی نامه ی استاندارد میباشد و فاقد هر گونه ایسو  میباشد وکیفیت محصولات ان درجه 1 ومطابق با استاندارد های  کشوری می باشد.

سطح زیر بنای کار خانه 18 هزار متر مربع است که دارای 30 انبار بزرگ میباشد که هر کدام حدود 700 متر میباشد.

کارخانه دارای 7 سرد خانه است و محصولات ان در روز حاضر می شود  . ظرفیت تولید آن در روز 130 تن در هفته (6 روز کاری)780 تن در ماه 3312 و در سا ل 37440 تن می باشد.

دارای 1000 راس گاو می باشد .

آزمایشگاههای کارخانه

سیستم های آزمایشگاهی کارخانه مجهز به سیستم های جهانی می باشد و از لحاظ وزارت بهداشت و استاندارد جهانی و کشوری مورد تایید واقع شده است.

در ازمایشگاهها بخش بخش میکروبی وبخش شیمیایی به طور جدا گانه فعالیت می کنند.

تاریخچه:

تهیه شیر از دام حدود 6000 سال قبل و به وسیله لستان شروع شده و از این رو می توان آن را یکی از قدیمی ترین غذاهای بشری دانست. در طی قرون متوالی انسان به روش های ابتدایی و سنتی از شیر دام های اهلی فراورده های مختلف تهیه می گردد و سپس به تدریج روند بهینه سازی صنعت شیر متناسب با نیاز انسان ته نسین تکامل و پیشرفت ؟؟؟؟؟ تا اینکه در حال حاضر در رشته های صنایع غذایی جهان صنعت شیر در جایگاههای ویژه ای قرار دارد به طوری که اساس اقتصادی بسیاری از کشورها بر این صنعت استوار است.

تحول و نوآوری در صنعت لبنی از حدود 2 قرن پیش ذکر شده و در حدود 150 سال تولید صنعتی شیر به سبک امروزی با ساختن ابزارهای فناوری تولید شد که از آن پس پیشرفت بزرگی در عرصه فرآیند شیر پدید آمده است . مصرف سرانه شیر و لبنیات (مهم)

مصرف کل
= مصرف سرانه در کشورهای جهان
مردم (جمعیت)

از اواخر نیمه اول قرن تولید صنعتی شیر روند توسعه سریعی را به همراه داشته. این پیشرفت در فرآورده بهبود روش های تولید شیر با انتخاب نژادهای شیری و یا گوشتی (براون و سویس) رو به گسترش همراه با فرایند جدید در فرآیندها به شرایط مطلوبی دشته یافته، امروزه می توان یک کارخانه شیر را به پالایشگاه بزرگ تشبیه کرد که مواد اولیه محصولات متفاوتی فرایند و تولید می کند. که به طور مثال: تنوع محصولات مختلف لبنی حدود 500 فرآورده ذکر کرده اند. لبنیات یکی از مهم ترین صنایع به شمار می آید و با توجه به میزان خرید و فروش مزارع کشاورزی که توام با دامداری است معلوم می شود که قسمت عمده درآمد روزانه آن ها اغلب از فروش شیر تامین می گردد. با این تفاوت که از مقایسه با سایر محصولات فروش شیر نوعی درآمد روزانه است که مصرف منابع مختلف برسد. مصرف گسترده محصولات لبنی زمینه مساعدی را برای ایجاد اشتغال مولد و جریان سرمایه در تجارت داخلی و خارجی ایجاد کرده است.

در حال حاضر میزان تولید شیر در سطح جهان 560 میلیون تن است و سهم ایران حدود 6 میلیون تن است. با محاسبات اقتصادی براساس قیمت متوسط هر لیتر شیر حدود 8 درصد ارزش نفت صادرات کشور را شامل می شود. ازدیاد شیر مصرف آن علاوه بر داشتن مصرف مطلوب در حفظ و افزایش تولید کننده شیر و در نتیجه موجب تقویت وضع اقتصادی مملکت خواهد شد. گسترش و پیشرفت توسط دامداری صنعتی و کارخانجات صنایع شیر موجب تغذیه بهتر و سیاست بیشتر و یکی از عوامل مهم ارز آوری در کشورهای صنعتی شیر به صورت که صادرات در تهیه شیر خشک و شیر کندانسه و صادرات و سایر لبنیات در توسعه آن نقش مهمی ایفا نموده است.

شیر غذای بسیار مغذی و به حالت سیال و روان است و شیر از تعداد پستاداران اهلی شامل گاو، گوسفند، شتر، بز، گوزن شمالی لاما، بوفالو مورد مصرف قرار می گیرد. همین موضوع کافی است جایگزین برای شیر وجود ندارد. همچنین هیچ غذایی پذیرش بیشتر یا تنوع استفاده به اندازه شیر ندارد.

تعریف شیر:

شیر محصولی است که از دوشیدن کامل و مداوم استاندارد است باید کاملا بهداشتی جمع آوری شده و سالم عاری از کلستروم یا آنموز یا ماک و فاقد اسید لاستیک است.

1) کلیاتی در مورد صنایع لبنی:

2) فیزیولوژی تولید شیر:

آناتومی و تشریح پستان گاو: در گاو پستان بوسیله بندهای بسیار محکمی به نام لیگاست که بهترین آنها بند نگهدارنده میانی پستان است نگهداری می شود. این بندها از یک طرف به استخوان لگن (Pelvic)متصل است و از طرف دیگر به بافت میانی هریک از دو نیمه شان تکیه می کند و برای استحکام بیشتر به یکدیگر متصل شده اند بند نگه دارنده جانبی از یک طرف به بند میانی و از طرف دیگر به حفره داخلی محکم شده و به صورت یک قلاب نگه دارنده دیواره خارجی پستان را تشکیل می دهد. تضعیف این بندها منجر به افتادگی یا بد فورم شدن پستان می شود.

به طور کلی پستان از 4 بخش مجزا تشکیل شده است (quarter)سیستم خون رسانی و اعصاب نیمه راست و نیمه چپ پستان کاملا از یکدیگر جدا و مستقل است. بخش جلویی و پشتی هر نیمه از پستان دارای یک سیستم خون رسانی مشترک است که توسط یک پرده بسیار ظریف از یکدیگر جدا شده اما دارای سیستم مستقل غدد و عروق با مجرا (Duct)از هم هستد. به این صورت تمام شیر ترشح شده از یک پستان فقط از غدد ترشحی همان بخش از پستان ترشح و تولید می ششود و در گاو سالم در بخش جلویی پستان 40% شیر تولید و ترشح می شود و در بخش پشتی 60% بعضی از گاوها برابر وزن خود تولید شیر نرمال دارند.

واحدهای شرکت چوپان

انواع محصولات تولیدی توسط شرکت:

شیر معمولی ( 5/2 % چربی)

شیر رژیمی ( 5/1 % )

شیر رژیمی ( 5/0 % غنی شده با baseلبنی )

شیر غنی شده با ویتامین D

شیر کم لاکتوز

شیرهای طعم دار ( کاکائویی ، موزی ، عسلی ، خرمایی )

خامه ( خرما ، عسلی ، کاکائویی )

ماست موسیر

دوغ معمولی ، سنتی )

شیر خشک

شیر موسیری ( 5/2 % )

شیر مدارس ( 5/2 % )

 

پروژه کارورزی در کارخانه لبنیات

دانلود کاراموزی در کارخانه چوپان

درباره کارخانه چوپان

شیر پاستوریزه و هموژنیزه

طرح کارورزی در کارگاه ماست و لبنیات

 

دانلود کارآموزی در کارخانه شیر و لبنیات چوپان

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

دانلود کارآموزی در اداره آموزش و پرورش

کارآموزی سازمان اموزش و پرورش

طرح کارورزی در آموزش و پرورش

کاراموزی در آموزش و پرورش

کارآموزی در هنرستان فنی و حرفه ای

پروژه کارورزی در یک هنرستان

مقدمه
سپاس بیکران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید تا به یاری این موهبت راه ترقی و تعالی را بپیماید.
یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر حضور گسترده کامپیوتر در کلیه عرصه های فهالیت انسان است به گونه ای که انجام برخی از کارها بدون استفاده از کامپیوتر قابل تصور نمی باشد. کامپیوتر به عنوان ابزاری قدرتمند، سرعت و دقت کارها را فوق العاده افزایش داده و گذرگاه های صعب العبور علم را به شاهراههای هموار مبدل ساخته است به همین دلیل در جهان کنونی آموزش و یادگیری علوم کامپیوتر یک ضرورت اجتناب ناپذیر می باشد.

فهرست

عنوان
مقدمه و تشکر  3
فهرست4
فصل اول :آشنایی کلی با مکان کارآموزی  5
1   تاریخچه سازمان   6
2   نمودار سازمانی و تشکیلات 9
3   نوع محصولات تولیدی یا خدمات   10
4   شرح مختصری ازفرایند تولید یا خدماتی 19
فصل دوم : ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز31
1   موقعیت رشته کارآموز در واحد صنعتی با بررسی جزئیات سازمانی رشته کارآموز در واحد صنعتی 32
2   بررسی شرح وظایف در واحد صنعتی 33
فصل سوم : آزمون آموخته ها – نتایج و پیشنهادات  42
گزارش کار 43

فصل اول

آشنایی کلی
با مکان کارآموزی

1- تاریخچه سازمان
تعریف مدیریت: مدیریت فرآیند بکارگیری موثر کارآمد منابع انسانی و مادی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی که بر اساس نظام آموزشی مورد قبول جامعه صورت می گیرد.
سازمان آموزش و پرورش استان
معاونت آموزش و پرورش نظری و مهارتی
کارشناسی فنی و حرفه ای
شناسنامه هنرستان های فنی و حرفه ای و کشاورزی استان گلستان
مشخصات واحد آموزشی   شهرستان بندرترکمن  کد: 26608605
نام هنرستان: کد: 26608605   سال تأسیس 1362تلفن: 2960
آدرس کامل: بندرترکمن- فنی
تاریخ احداث بنا: 1360 دولتی *   غیر انتفاعی

دانلود کارآموزی در اداره آموزش و پرورش

کارآموزی سازمان اموزش و پرورش

طرح کارورزی در آموزش و پرورش

کاراموزی در آموزش و پرورش

کارآموزی در هنرستان فنی و حرفه ای

پروژه کارورزی در یک هنرستان

دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر

گزارش کارآموزی کامپیوتر شبکه

گزارش کارآموزی کامپیوتر شبکه

دانلود کاراموزی رشته کامپیوتر شبکه

دانلود کارورزی شبکه کامپیوتری

گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری

طرح کارورزی رشته کامپیوتر

پیشگفتار:

اهمیت کارآموزی در رشته های فنی و مهندسی، آموختن کار تیمی ، به انجام رساندن یک پروژه و آشناشدن با مسائل و مشکلاتی است که کار آموز در محیط کاری که به آن اعزام می شود با آن مواجه می شود.
انگیزه من ازکارآموری درفرمانداری آشنایی با یک محیط کاری عملی بود.
کارآموزی این امکان را به من داد که از نزدیک با نصب نرم افزار و ایجاد شبکه و مسائل کاری آشنا شوم.

فهرست مطالب
مقدمه
ایجاد شبکه های work group و domain
تنظیمات اولیه

دیواره آتش ( firewall)

  ایجاد game net   ایجاد coffee net

 تنظیمات نرم افزاری برای نصب شبکه های  دومین

 نصب و پیکربندی ACTIVE DIRECTORY نصب و پیکربندی DNS SERVER

نصب و پیکربندی SERVER …  DHCP

نصب نرم افزارهای تدوین فیلم
نصب نرم افزار soundforge

نصب نرم افزار premirepro

نصب نرم افزار photoshop

نصب نرم افزار freehand
نصب نرم افزار vb
نصب ویندوزxp
خانواده ویندوز 2003 سرور
نصب ویندوز 2003 سرور
معرفیconsol Microsoft manegment
نتیجه گیری
فهرست منابع

فهرست شکلها
تعیین نام کامپیوتر    4
تنظیم آدرس برای کامپیوتر     5
فعال یا غیر فعال کردن firewall 6
تنظیم IP سرور در  game net7
تنظیمات کلاینتها در game net 8
تعریف مشتری در game net       8
فعال کردن کلانتها جهت اتصال به شبکه      9
ایجاد یک  domain برای اولین بار  10
ایجاد یک جنگل در  domain    11
تنظیم یک مسیر   12
تنظیم آدرس پوشه sysval     13
نصب dns همزمان با نصب AD  13
اطلاعات مورد نیاز هنگام نصب AD   14
انتخاب dns از اجزا ویندوز   15
پنجره شروع نصب dns   16
نصب forwarder ها وreverse ها16
انتخاب حوزه اصلی برای نصب   dns  17
تایید فعال کردن forwarder ها 18
تنظیم ip شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در  dns   19
نمایش آخرین مرحله از نصب dns    19
انتخاب dhcp از اجزا ویندوز 20
دادن مجوز جهت نصب   dhcp 21
تنظیم محدوده ip ها         21
رزرو کردن IP های خاص    22
تنظیم  lease برای ارسال یک بسته 22

چکیده
جهت اتصال به شبکه پس از فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نصب نرم افزارهای مورد نیاز می توانیم به دو روش گروه کاری یا domainیک شبکه کامپیوتری ایجاد کنیم . در روش اول شبکه ما از امنیت چندانی برخوردار نیست و تعداد کامپیوترهای متصل به شبکه نیز محدود می باشد . اما در روش domain شبکه ما از نظر امنیت و مدیریت بسیار بالا می رود وبا تعریف  user name  و password می توانیم کنترل کلاینتها را در اختیار بگیریم . همچنین در شبکه domain ما می توانیم با نصب بعضی از نرم افزارهای موجود در شبکه خود امکانات شبکه را افزایش دهیم مثلا به کلاینتها خود به صورت خودکار آدرسهای خودکار اختصاص دهیم یا با نصب بسته DNS  آدرسها را با نام کامپیوتر و بالعکس جهت اتصال با کامپوترهای دیگر تبدیل کند.همچنین در یک شبکه کامپیوتری می توانیم یک  game net وهمچنین یک coffee net ایجاد کنیم.
گزارشگاری که در پیش رو داریم در فصل اول نصب سیستم عامل WINDOWS SERVER 2003  بصورت کامل و به همراه جزئیات کامل نوشته شده است به همراه نصب ACTIVE DIRECTORY  و PRINT SERVER برای نصب چاپگر به طوری که دیگر CLIENT ها نیز از آن به طور مشترک استفاده کنند
در فصل دوم چند نرم افزار را که در طی دوران کارآموزی روی دستگاهها ی  نصب کرده ام را توضیح داده ام نرم افزارهایی چون Snagit و SOUND FORGE 7.0 و PREMIERE PRO و PHOTOSHOPو VISUAL BASIC 6.0
در فصل سوم نصب سیستم عامل WINDOWS XPبه طور کامل به همراه جزئیات کار نوشته شده است و تمام مراحل سعی شده بصورت تصویری باشد

دانلود کارورزی شبکه کامپیوتری

گزارش کارآموزی شبکه های کامپیوتری

طرح کارورزی رشته کامپیوتر

دانلود کاراموزی رشته کامپیوتر شبکه

گزارش کارورزی کامپیوتر سازمان دانش آموزی استان گلستان

گزارش کاراموزی کامپیوتر سازمان دانش آموزی استان گلستان

دانلود گزارش کارآموزی سازمان دانش آموزی

 

دانلود کارورزی رشته کامپیوتر

پروژه کاراموزی در سازمان دانش آموزی

طرح کارآموزی سازمان دانش اموزی

گزارش کارآموزی در سازمان دانش آموزی

فهرست مطالب

فصل اول: ضرورت و فلسفه تشکیل سازمان دانش آموزی. 1

فصل دوم: تاریخچه تشکیل سازمان. 3

تاریخچه تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی. 3

فصل سوم: آشنایی با اساسنامه سازمان دانش آموزی. 5

اهداف سازمان دانش آموزی. 6

وظایف سازمان دانش آموزی. 6

ویژگی های سازمان از زوایا و ابعاد مختلف.. 8

آشنایی با محیط کاری در اداره سازمان دانش آموزی. 10

تعداد صفحات: 18 ص

فرمت فایل :  word

فصل اول: ضرورت و فلسفه تشکیل سازمان دانش آموزی

در این فصل ضرورت و فلسفه سازمان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است:

الف) در اصل سوم و نوزدهم قانون اساسی مبنی بر موظف بودن دولت جمهوری  اسلامی ایران برای مشارکت عامه در تعیین سرنوشت فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی مردم از هر قوم و قبیله ای که باشند تأ کید شده است لذا نسل نوجوان و جوان که از مهمترین و حساسترین آحاد مردم هستند .لزوم ایجاد بستر مناسب برای مشارکت آنان به طریق مختلف از وظایف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ب) از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بیانگزار این حرکت همواره بر توجه و استفاده و بکارگیری اقشار مختلف جامعه در اداره امور تأ کید داشتند.

ج) مقام معظم رهبری نیز بارها در فرمایشات خود بر رسیدگی به امور جوانان و نوجوانان تأ کید داشته اند در سال 1366 ایشان در پیامی خطاب به مجمع رسیدگی به امور جوانان فرمودند: نقش عظیم جوانان و نوجوانان پسر و دختر نه تنها در جامعه انقلابی ما بلکه در کل جامعه بشری با محاسبه آینده و مسئولیتهای بالقوه و در کنار مسئولیتهای بالفعل این قشر عضیم نمودار می گردد و از این روست که نادیده گرفتن مسئولیت اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی نسل نوپا و کودک انگاشتن آنان حتی در سنین بالای بلوغ بصورت آفت اجتماعی پدیدار می شود و این مجمع باید در دگرگون سازی آن و ایجاد ذهنیت واقع گرایانه نسبت به این نسل برومند طرحی نو و اساسی در اندازد.

در جای دیگر از این پیام خطاب به بزرگسالان می فرمایند: که پدران و مادران و مربیان و معلمان و استادان باید بدانند که تعلیم و تربیت این نسل نه در تعلیم و تربیت رسمی منحصر و نه از تعلیم و تربیت عمومی جداست. زیرا که این دو با هم پیوسته و وابسته اند و نسل نوپا شریک طبیعی کلیه فعالیتها سیاسی ، اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی نسل پیشین است.

د)دیدگاه جناب آقای مددی-ریاست محترم سازمان دانش آموزی-نسبت به پرکردن اوقات فراقت صاحب نظران معتقدند اوقات فراقت یکی از مهمترین عوامل و بستر خلاقیت و ابتکار و نوآوری در دانش آموزان است. کسب تجارت علمی یکی از دستاوردهای مهم اوقات و کسب این تجارب برای نوجوانان یکی از امور ضروری و حیات بخش است.نوعآ در چارچوب مدارس کسب این نوع تجارب کمتر اتفاق می افتد.

یادگیری اجتماعی برای زندگی اجتماعی مورد نیاز است و بدون دارا بودن مهارتهای زندگی امروزه موفقیت ها در سطح جامعه کاهش پیدا می کند و یکی از رموز موفقیت افراد دارا بودن اجتماعی است. لذا اوقات فراقت را بخصوص تابستان را فرصت مناسب و ارزشمندی برای تقویت این مهم تلقی می کنیم.

مشکلاتی که ما در کشور داریم در مورد اوقات فراغت باعث می شود که نتوانیم به نحو مطلوب و شایسته از این فرصت استفاده کنیم.نگاه به اوقات فراقت با جنبه های هزینه ای بودن آن نه سرمایه گذاری کردن موجب شده است که در طول چند سال گذشته سرمایه گذاریهای لازم انجام نشود.

فصل دوم: تاریخچه تشکیل سازمان

تاریخچه تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی

چنانچه بخواهیم تصویری از تاریخچه تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی ترسیم نماییم شایسته است از نقطه ابتدایی که شمای کلی اساسنامه مطرح و تدوین شد آغاز کنیم که در اوایل مهر ماه سال 1376 صورت گرفت.

1)تدوین اساسنامه بعنوان مرحله نخست 5 ماه به طول انجامید این کار بطور مشترک توسط وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی انجام شد.

2)پس از طی مرحله اول با صدور ابلاغ توسط ریاست محترم جمهوری در بهمن ماه 1376 مبنی بر پیگیری تشکیل سازمان مرحله دوم آغاز شد.آغاز این مرحله با تشکیل کمیسیون مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی صورت گرفت که مدت 7 ماه بطول انجامید طی این این مرحله بررسی دقیق و کارشناسی شده ای صورت گرفت ودر یک برنامه از تعداد دویست هزار دانش آموز پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با سازمان نظر خواهی شد و نیز طرح تشکیل سازمان و اساسنامه مربوط با کارشناسان و صاحبنظران و مدیران آموزش و پرورش مطرح و بررسی گردید و در پایان این مرحله اساسنامه نهایی به دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع شد.

مرحله سوم که از مهرماه 77 در شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز گردید.به مدت 8 ماه طول کشید پس از طی 14 جلسه کارشناسی اساسنامه سازمان دانش آموزی و بررسی نهایی آن در کمیسیون معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در نهایت ،اساسنامه در جلسه 441 مورخ 21/2/78 همان شورا طرح و بتصویب رسید و در تاریخ 2/4/78 از جانب رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به آموزش و پرورش ابلاغ گردید تا…..

دانلود کارورزی رشته کامپیوتر

پروژه کاراموزی در سازمان دانش آموزی

طرح کارآموزی سازمان دانش اموزی

گزارش کارآموزی در سازمان دانش آموزی

دانلود گزارش کارآموزی سازمان دانش آموزی