دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

دانلود گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود گزارش کارورزی کارآموزی،پروژه کاراموزی پروژه کارورزی

گزارش کارآموزی سایت دانشگاه

گزارش کاراموزی در مورد سایت دانشگاه

دانلود گزارش کارآموزی سایت دانشگاه

پروژه کارورزی سایت دانشگاه

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین یک دانشگاه بزرگ با تعداد زیادی دانشجوی ایرانی و خارجی است ، ثبت نام ، حذف و اضافه ، مشاهده کارنامه و وضعیت مالی و آموزی و برقراری ارتباط دانشجویان با ابن دانشگاه بصورت الکترونیکی با استفاده از یک سایت داینامیک انجام می گیرد ، این سایت که با استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی طراحی شده است ، بسیار قدرتمند و جامع است در طول دوره کارآموزی دردانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)  قزوین ، با سیستم های با سیستم های ثبت نام دانشجویی آنلاین این دانشگاه آشنا شدیم ، فعالیت در سایت بزرگ و پر مخاطب این دانشگاه که با داشتن دانشجویان بسیار زیاد در زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه با فشار مراجعه کنندگان مواجه می شود در بحث ذخیره و بازیابی اطلاعات و همچنین امنیت شبکه اطلاعات مفیدی را برای ما ایجاد نمود

موضوع

گزارش کارآموزی سایت دانشگاه

فهرست مطالب

پیشگفتار

فصل اول

معرفی سایت ( وبگاه ) دانشگاه

وبگاه دانشگاه

همکاران

بخشی از اطلاعات فنی وبگاه

همکاران

همکاران

فصل دوم

فعالیت های انجام شده در دوره

امنیت اطلاعات سایت

فصل دوم – امنیت اطلاعات سایت

پیشگفتار

عناوین مهم این فصل عبارتند از

نیازبه امنیت

-) فرامینی که از خارج به سیستم وارد میشوند

-) افرادی که در شرکتتان کار میکنند

-) مزاحمت تصادفی

اصول امنیت SQL سرور

مدهای امنیت

اصول امنیتSQL سرور

برقراری ارتباط باسروس دهنده وکاربران بانک اطلاعاتی

نقش ها

نقش های از پیش تعریف شده سرویس دهنده

نقش های از پیش تعریف شده بانک اطلاعاتی

نقش عمومی

نقش های شخصی بانک اطلاعاتی

ابزارهای امنیتی در SQL Server

ابزارهای حمله

ابزارForceSQL نسخه 2.0

ابزار SQLDict

ابزار CPMdeamon

ابزار SQLScanner.exe

ابزار SqlPing.exe

ابزارNGSSQLCrack

ابزار های دفاعی

ابزار SQL Critical Update

ابزار Microsoft Baseline Security Analyzer (MBSA)

ابزار SQLLiteSpeed

ابزار EnforcePass

ابزار AppDetective. for Microsoft SQL Server

ابزار NGSSQuirreL

امنیت در ورود به سیستم

تعریف کاربران

نقش‌ها (Roles)

1- db-accessadmin

2- db-backupoperator

3- db-datareader

4- db-datawriter

5- db-ddladmin

6- db-denydatareader

7- db-denydatawriter

8- db-owner

9- db-securityadmin

10- public

انواع مجوزها

1- جداول اطلاعاتی و دیدها

2- روتین‌ها و توابع

3- مجوزهای اساسی

فصل سوم

ذخیره و بازیابی اطلاعات در سیستم های جامع دانشجویی

مقدمه

1- تاریخچه پایگاه داده

2- انواع دادگان ها

3- مدل های پایگاه داده

?.? مدل تخت

?.2 مدل شبکه ای(Network)

?.3 مدل رابطه ای

?.4 پایگاه داده‌های چند بعدی

?.5 پایگاه داده‌های شیء

4- ویژگی‌های سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها

5- فهرست سیستم‌های متداول مدیریت دادگان

برقراری ارتباط و امنیت در SQL Server

پیشگفتار

عناوین مهم این فصل عبارتند از

نیازبه امنیت

-) فرامینی که از خارج به سیستم وارد میشوند

-) افرادی که در شرکتتان کار میکنند

-) مزاحمت تصادفی

اصول امنیت SQL سرور

مدهای امنیت

اصول امنیتSQL سرور

برقراری ارتباط باسروس دهنده وکاربران بانک اطلاعاتی

نقش ها

نقش های از پیش تعریف شده سرویس دهنده

نقش های از پیش تعریف شده بانک اطلاعاتی

نقش عمومی

نقش های شخصی بانک اطلاعاتی

فصل چهارم – نتیجه گیری

نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشگفتار :

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین یک دانشگاه بزرگ با تعداد زیادی دانشجوی ایرانی و خارجی است ، ثبت نام ، حذف و اضافه ، مشاهده کارنامه و وضعیت مالی و آموزی و برقراری ارتباط دانشجویان با ابن دانشگاه بصورت الکترونیکی با استفاده از یک سایت داینامیک انجام می گیرد ، این سایت که با استفاده از زبان برنامه نویسی پی اچ پی طراحی شده است ، بسیار قدرتمند و جامع است در طول دوره کارآموزی دردانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)  قزوین ، با سیستم های با سیستم های ثبت نام دانشجویی آنلاین این دانشگاه آشنا شدیم ، فعالیت در سایت بزرگ و پر مخاطب این دانشگاه که با داشتن دانشجویان بسیار زیاد در زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه با فشار مراجعه کنندگان مواجه می شود در بحث ذخیره و بازیابی اطلاعات و همچنین امنیت شبکه اطلاعات مفیدی را برای ما ایجاد نمود

نمایی از سردر و لوگوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

فصل اول

معرفی سایت ( وبگاه ) دانشگاه

وبگاه دانشگاه

نسخه 3.3وبگاه فارسی در نیمه خرداد 1387 آماده بهره برداری شد.

بخشی از اطلاعات فنی وبگاه جدید

طراحی مجدد گرافیک نوار اصلی بالایی صفحه اصلی و طراحی مجدد آیکون های استفاده شده در وبگاه ، تکمیل سیستم اطلاعات تلفن دانشگاه ، ایجاد سیستم اطلاعات اساتید دانشگاه ، ایجاد سیستم اولویت های پژوهشی ،استاندارد سازی کلیه صفحات وب فارسی (270 صفحه ) بر اساس استاندارد xhtml , css و ابزار w3c

همکاران

دکترحمیدرضا حمیدی : مسئول هماهنگی پروژه مهدی سمساریانها : مدیر پروژه محبوبه آقایی : طراحی صفحات آموزش ، دانشکده ها و پژوهش مژگان طاهائی : طراحی صفحات آشنایی ، ریاست ، اداری ، پذیرش دانشجو ، عمرانی ، امور دانشجویی و پژوهش

در پی درخواست های متعدد مراجعه کنندگان عربی زبان (بطور متوسط هفته ای یک پست الکترونیکی از خارج کشور)، پروژه وبگاه عربی در دستور کار اداره نرم افزار قرار گرفت.اولین نسخه این وبگاه در اول دی ماه 86 بهره برداری شد.

همکاران این پروژه به شرح زیر می باشند:

دکترفارس پورآرین : عضو هیات علمی – ارزیاب نهایی متن عربی ، آقای محمد الدیاب، دانشجوی اهل کشور سوریه – تهیه کننده متن اولیه عربی مهدی سمساریانها : رئیس اداره نرم افزار – مدیر پروژه آقای ربیعی، دانشجوی مهندسی کامپیوتر – مدیر فنی پروژه مژگان طاهائی : کارشناس اداره نرم افزار – طراح و مجری محبوبه آقایی : کارشناس اداره نرم افزار – طراح و مجری علی رامشینی : رئیس دبیرخانه مرکزی ، مشاور فنی و هنری پروژه

نسخه سوم وبگاه فارسی در نیمه دوم خرداد ماه 1386 برروی اینترنت قرارگرفت.این پروژه زیر نظر مدیر وقت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه جناب آقای دکترحمیدرضا حمیدی و توسط پرسنل اداره نرم افزار دانشگاه در طول مدت چند ماه تلاش و کوشش بی وقفه انجام گردید.

بخشی از اطلاعات فنی وبگاه

تعداد صفحات ثابت در حدود 270 صفحه ، تعداد صفحات مربوط به فرم ها و آئین نامه ها در حدود 130 صفحه ، تعداد 12 بخش مدیریتی بصورت تمام دینامیک ، آرشیو مطالب و اخبار مربوط به 55 بخش مختلف دانشگاه ، آرشیو همایش و کنفرانس ها ، آرشیو تلفن های دانشگاه ، آرشیو پیوندهای مرتبط با دانشگاه ، مجموع عکس های تولید و استفاده شده در وبگاه جدید در حدود 50 عدد

همکاران

مهدی سمساریانها : مسئول هماهنگی پروژه و طراحی صفحات پژوهش ودانشجویی علی رامشینی : تحلیل طراحی و پیاده سازی پروژه محبوبه آقایی : طراحی صفحات آموزش و دانشکده ها مژگان طاهائی : طراحی صفحات ریاست ، اداری و آشنایی با تشکر از سرکار خانم سهیلا فتحیکه ما را در تهیه نمودارهای سازمانی دانشگاه یاری نمودند. همچنین با تشکر فراوان از آقایان محمد جباری و مهدی محمدی جهت تهیه نرم افزارجستجوی آفلاین کتاب

نوع فایل :WORD | تعداد صفحات :50

دانلود گزارش کارآموزی سایت دانشگاه

پروژه کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی

پروژه کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی

دانلود کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی

گزارش کاراموزی شرکت انفورماتیک پارسی

گزارش کارورزی درباره شرکت انفورماتیک پارسی

در طول دوره کارآموزی در شرکت انفورماتیک پارسی  با اطلاعات فنی و تخصصی بسیاری آشنا شدم ، این شرکت یک شرکت تخصصی در زمینه های مختلف رایانه ای از قبیل سرویس دهنده اینترنت و سخت افزار و نرم افزار میباشد که به طور تخصصی به فعالیت در زمینه اینترنت و طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیکو تبلیغات اینترنتی و سخت افزار در زیر شاخه های فروش و ارتقا و تعمیرات می پردازد ، در طول این دوره با انواع و اقسام سیستم های رایانه ای آشنا شدم و با روش اسمبل کردن سیستم آشنا شدم ، با انواع و اقسام شرکت های تولید کننده سخت افزار و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آنها آشنا شدم ، به فعالیت در زمینه فروش سخت افزار پرداختم و با مقایسه قیمت های مختلف هر کدام از قطعات به بررسی تفاوت های آنها پرداختم ، این دوره هر چند که دوره ای کوتاه برای آموزش در دنیای وسیع کامپیوتر بود اما اطلاعات و تجارب بسیار مفیدی را در اختیار من قرار داد که در فصول زیر به اختصار به تشریح آنها خواهم پرداخت .

موضوع

پروژه کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی

فهرست مطالب

یشگفتار

فصل اول – معرفی شرکت انفورماتیک پارسی

1- نام و نوع شرکت

2- سال تاسیس

3- موضوع شرکت

4- نوع فعالیت

5- عضویت ها

فصل دوم – فعالیت در زمینه سخت افزار اسمبل و ارتقاء سیستم

هفته اول – آشنایی با قطعات

مادر برد – Main Board

جایگاه مادربرد

پردازنده – Cpu

هفته دوم – آشنایی با قطعات

کیس – Case

پاور – Power PC

هفته سوم – آشنایی با قطعات

هارد – Hard Disk

مبانی هارد دیسک

هفته چهارم – آشنایی با قطعات

کارت گرافیک – Graphic Adaptor

هفته پنجم – آموزش اسمبل کردن

پیشنیازهای اسمیل کردن

مطالعه کتابچه مادربورد

هفته ششم – آموزش اسمبل کردن

سوار کردن قطعات

نصب CPU بر روی مادربرد

نصب حافظه بر روی مادربرد

۴) محکم کردن مادربورد در داخل کیس

برجستگیهایی که مادربورد را در فاصله مناسبی از کیس نگه میدارند.

برجستگی کانکتور پشتی باید با سوراخهای داخل صفحه برجسته ATX فیت شوند.

کانکتورهای پاور مادربورد ATX یک قالب ۲۰ پینی است.

هفته هفتم – تست اولیه و اضافه کردن سایر قطعات

تست اول

نصب وسایل ذخیره سازی

اتصال کابلهای Data و Power

اتصال کابلهای ریبون IDE هارد درایو

کابل فلاپی درایو یک تاب مشخصی دارد.

نصب کارتهای Expansion

تست اصلی

هفته هشتم – پارتیشن بندی هارد دیسک

پارتیشن بندی

اجرا کردن برنامه FDISK

شروع کار با FDISK

منوی اصلی برنامه FDISK

ایجاد پارتیشن Primary

فعال کردن یک پارتیشن ساخت پارتیشن Extended

ساخت درایوهای منطقی

حذفپارتیشنها از هارددیسک

آموزش پارتیشن بندی Fdisk  برای Fat 32

هفته نهم – نصب نرم افزار

نصب نرم افزار

هفته دهم – نصب ویندوز XP

هفته یازدهم – نصب درایورهای سخت افزاری

آشنایی با خطای سخت افزاری سیستم از طریق بوق آن (سخت افزار)

فصل سوم – آشنایی با زبان طراحی داینامیک پی اچ پی

میزان بهینه سازی

ترکیب

شیوه کار برنامه

نوع داده

5.2 و قدیمی تر

اشیا

روش نصب پی اچ پی

آسانی

فصل چهارم – نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشگفتار

در طول دوره کارآموزی در شرکت انفورماتیک پارسی  با اطلاعات فنی و تخصصی بسیاری آشنا شدم ، این شرکت یک شرکت تخصصی در زمینه های مختلف رایانه ای از قبیل سرویس دهنده اینترنت و سخت افزار و نرم افزار میباشد که به طور تخصصی به فعالیت در زمینه اینترنت و طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیکو تبلیغات اینترنتی و سخت افزار در زیر شاخه های فروش و ارتقا و تعمیرات می پردازد ، در طول این دوره با انواع و اقسام سیستم های رایانه ای آشنا شدم و با روش اسمبل کردن سیستم آشنا شدم ، با انواع و اقسام شرکت های تولید کننده سخت افزار و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آنها آشنا شدم ، به فعالیت در زمینه فروش سخت افزار پرداختم و با مقایسه قیمت های مختلف هر کدام از قطعات به بررسی تفاوت های آنها پرداختم ، این دوره هر چند که دوره ای کوتاه برای آموزش در دنیای وسیع کامپیوتر بود اما اطلاعات و تجارب بسیار مفیدی را در اختیار من قرار داد که در فصول زیر به اختصار به تشریح آنها خواهم پرداخت .

فصل اول

معرفی شرکت انفورماتیک پارسی

1- نام و نوع شرکت

شرکت انفورماتیک پارسی ( ISP  )

2- سال تاسیس

شرکت در تاریخ 29/8/1387 تحت شماره 20116 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی استان  به ثبت  رسیده است.

3- موضوع شرکت

فعالیت شرکت طبق مفاد اساسنامه ، در زمینه های مختلف رایانه ای در زیر شاخه های نرم افزاری و سخت افزاری ، شبکه های رایانه ای ، سیستم های مبتنی بر داده ها میباشد ، انجام انواع خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ، اجرا و پشتیبانی شبکه های رایانه ای در ارگانها و نهادها ، ارائه بسته های نرم افزاری خاص بر اساس نیاز نهاد و یا ارگان مورد نظر .

4- نوع فعالیت

بخشی از تجربیات این شرکت را میتوان بشرح زیر خلاصه نمود

– تعمیر و فروش انواع سیستم های سخت افزاری و همچنین ارائه نرم افزار های حسابداری و حسابرسی

– طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع زرگری

– اجرای شبکه های داخلی برای چندین ارگان در استان قزوین

– پشتیبانی شبکه ها

5- عضویت ها

-عضو انجمن صنفی شرکتهای رایانه ای

-عضو انجمن شرکت های IT سیستم های بیسیم در استان  .

فصل دوم – فعالیت در زمینه سخت افزار

اسمبل و ارتقاء سیستم

فصل دوم – اسمیل و ارتقاء سیستم

هفته اول – آشنایی با قطعات

مادر برد  – Main Board

انتخاب مادربرد ، یکی از تصمیمات مهم در زمان تهیه و یا ارتقاء یک کامپیوتر است .انتخاب فوق ، علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم ، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز می باشد . قابلیت های فعلی یک کامپیوتر و پتانسیل های ارتقاء آن در آینده ، جملگی به نوع مادربرد انتخابی بستگی خواهد داشت . امروزه بر روی مادربردها ، پورت های پیشرفته ای نظیر( Fireware)IEEE 1394و یا USB 2.0 و حتی کارت های ( تراشه ) صدای شش کاناله و کنترل های RAID وجود داشته که می توان از آنان در زمان ارتقاء سیستم و بدون نیاز به نصب امکانات جانبی دیگر ، استفاده بعمل آورد.

درزمان انتخاب یک مادربرد همواره سوالات متعددی در ذهن تهیه کننده ( خریدار ) مطرح می گردد مادربردها چگونه با یکدیگر مقایسه می گردند؟ پارامترها ی سنجش و وزن هر کدام چیست؟ ( پردازنده ها ، نوع تراشه ها ، نحوه ارتباط با دستگاههای ذخیره سازی ). معیار انتخاب یک مادربرد چیست ؟ Chip set های یک مادربرد بیانگر چه واقعیت هائی می باشند ؟ امکانات یک مادربرد چه تاثیراتی را در حیات فعلی و آتی سیستم بدنبال خواهد داشت؟میزان کارایی و کیفیت یک سیستم تا چه میزان وابسته به پتانسیل های مادربرد می باشد ؟ موارد فوق ، نمونه سوالاتی است که در زمان انتخاب یک مادربرد در ذهن تهیه کنندگان مطرح می گردد. در این مقاله قصد داریم به برخی از پرسش های متداول در زمینه انتخاب یک مادربرد پاسخ داده و از این رهگذر با ضوابط و معیارهای انتخاب صحیح یک مادربرد بیشتر آشنا شویم .

جایگاه مادربرد

مادربرد ، پردازنده و حافظه سه عنصرحیاتی در کامپیوتر بوده که در زمان انتخاب مادربرد، سرنوشت پردازنده و حافظه نیز بنوعی رقم خواهد خورد.انتخاب مناسب یک مادربرد از جمله تصمیمات مهمی است که دامنه آن گریبانگیر تجهیزات سخت افزاری دیگر نیز خواهد شد. انتخاب یک مادربرد قدیمی و از رده خارج ( ولو اینکه در حال حاضر پاسخگوی نیازها و خواسته ها باشد ) می تواند زمینه بروز مسائل متعددی در ارتباط با ارتقاء و افزایش توان عملیاتی کامپیوتر در آینده را بدنبال داشته باشد . فراموش نکنیم ما کامپیوتر را نه بخاطر خود بلکه بخاطر اجرای برنامه ها ( در حال حاضر و آینده ) تهیه می نمائیم .

نوع فایلWORD | تعداد صفحات56

دانلود کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی

گزارش کارآموزی شرکت پویا قطعه

گزارش کارآموزی شرکت پویا قطعه

دانلود کارآموزی شرکت پویا قطعه

پروژه کارورزی شرکت پویا قطعه

گزارش کاراموزی در مورد شرکت پویا قطعه

در طول دوره کارآموزی در شرکت پویا قطعه در قسمت ها و بخش های گوناگون این کارخانه مشغول به فعالیت شدم و با قسمت ها مختلف آن تا حدودی آشنا شدم ، فعالیت های انجام شده در طول این دوره شامل ریز دوره های مختلفی شد که در طول این گزارش به اختصار به استحضار شما استاد گرامی می رسانم ، آشنایی با ابزارهای اندازه گیری صنعتی ، ابزارهای دقیق اندازه گیری ، Spc و سیستم هاز اندازه گیری Msa از جمله این آموخته ها میباشد .

موضوع

گزارش کارآموزی شرکت پویا قطعه

فهرست مطالب

پیشگفتار

فصل اول – آشنایی با شرکت پویا قطعه

نام قانونی شرکت تعاونی پویا قطعه رودبار

نام تجاری شرکت پویا قطعه

صنعت فلزی فابریکی(مصنوعات فلزی)

درباره شرکت

تجربیات

سایر فعالیتهای دایره بازرسی شرکت پویا صنعت بهینه

الف آدیت فرایند

ب استاندارد سازی

ج- آدیت محصول

فصل دوم – کنترل کیفیت و اندازه گیری مختصات

مقدمه

بخش های مختلف یک CMM

– سازه مکانیکی CMM

افزایش دادن سرعت و شتاب CMM

بهبود مشخصات اندازه گیری

– نرم افزار CMM

– پرابها

شرایط محیطی دستگاه CMM

معرفی ابزارهای آماری کنترلکیفیت

برگ ثبت داده ها

نمودار مسطح یا دایره ای

هیستوگرام

نمودار راداری

نمودار پراکندگی

نمودار جریان

نمودارعلت و معلول

رسم نمودار علت و معلول

مرحله اول

مرحله دوم

مرحله سوم

ج- عوامل مربوط به مواداولیه ؛ د- عوامل مربوط به روشکار .

تکنیک P4شامل

تکنیک S4 شامل

مرحله چهارم

مرحله پنجم

مرحله ششم

مرحلههفتم

جلسات توفان فکری

نمودار پارتو

چگونگی رسم نمودار پارتو

نمودارهای کنترل

تحلیل میداننیرو

فصل سوم – کنترل آماری فرآیند SPC

مقدمه

SPC چیست؟ چه توقعی ازSPC وجود دارد؟ توانایی هایSPC کدام است؟

SPCرا میتوان برای هرگونه فرآیندی استفاده نمود. ابزارهای هفتگانه SPC عبارتند از

ابزار هفتگانه SPC

کنترل کردن یک کیفیت به زبان آماری

کنترل فرایند آماری در صنعت لاستیک

بخش تجربی

نتایج

تشریح نقش ابزار هفت‌گانه کنترل آماری فرآیند

1- برگه ثبت داده‌ها

2- هیستوگرام

3- نمودار پارتو

4- نمودار علت و معلول

5- نمودار تمرکز نقص‌ها

6- نمودار پراکندگی

6-1- نمودار همبستگی

6-2- نمودار پراکندگی در محدوده تلرانس

فصل چهارم – نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشگفتار

در طول دوره کارآموزی در شرکت پویا قطعه در قسمت ها و بخش های گوناگون این کارخانه مشغول به فعالیت شدم و با قسمت ها مختلف آن تا حدودی آشنا شدم ، فعالیت های انجام شده در طول این دوره شامل ریز دوره های مختلفی شد که در طول این گزارش به اختصار به استحضار شما استاد گرامی می رسانم ، آشنایی با ابزارهای اندازه گیری صنعتی ، ابزارهای دقیق اندازه گیری ، Spc و سیستم هاز اندازه گیری Msa از جمله این آموخته ها میباشد .

فصل اول

آشنایی با شرکت پویا قطعه

نام قانونی شرکت تعاونی پویا قطعه رودبار

نام تجاری شرکت پویا قطعه

صنعت فلزی فابریکی(مصنوعات فلزی)

سال تاسیس 1382

واقع در شهرک صنعتی لوشان

واقع در شهرستان لوشان

واقع در استان گیلان

آدرس پست الکترونیک(1) poouya@sme.ir

آدرس وب poouya.sme.ir

نشانی قطعه/بلوک 1

تلفن 7725241

دورنگار 0

درباره شرکت

شرکت پویا قطعه با همکاری و به کارگیری تعدادی از کارشناسان و متخصین فنی در رشته های مهندسی مکانیک ، متالورژی ، صنایع و شیمی از سال 81 درحوزه قطعات پلیمری ، مکانیکی و بدنه برقی ومجموعه ها بازرسی فنی قطعات خودرو را با شرکت سازه گستر سایپا آغاز نمود .

فعالیت بازرسی این سازمان در دو بخش ” بازرسی فنی ” و ” آدیت و استاندارد سازی” تفکیک گردیده است. نظارت برفعالیت های مربوطه توسط مدیر بازرسی صورت می گیرد . تمامی کارشناسان بازرسی و آدیت علاوه بر تحصیلات مرتبط به دوره های تخصصی اصول پلیمری ، جوشکاری ، آبکاری و … مسلط می باشند و همچنین به تکنیک ها و ابزارهای مدرن کیفی از جمله FMEA,SPC,MSA، آدیت فرایند و محصول و استاندارد سازی و الزامات استاندارد های مدیریت کیفیت ISO90012000 و ISO/TS169492002 آشنا می باشند .

تجربیات

– در حال حاضر شرکت پویا قطعه در حدود 140 قطعه سازنده را در دستور کار خود دارد و فعالیت بازرسی را در 7 سازنده بصورت مستقیم و در حدود 30 سازنده بصورت غیر مستقیم اجرا می نماید

سایر فعالیتهای دایره بازرسی شرکت پویا صنعت بهینه

الف آدیت فرایند

واحد آدیت شرکت که متشکل از 5 نفر کارشناس فنی مورد تایید سازه گستر و دارای مدرک سرممیزی سیستم مدیریت کیفیت می باشند کلیه قطعه سازندگان اصلی را بصورت منظم و برنامه ریزی شده با استناد به استاندارد مرجع مشتری ارزیابی نموده و بصورت دوره ای به مشتری اعلام می نماید . همچنین پیگیری رفع عدم تطابقات مشاهده شده و مشاوره در زمینه بهبود فرایند ها در حوزه وظایف این واحد می باشد .

ب استاندارد سازی

همکاری در تهیه و تدوین مدارک استاندارد سازی و یا تکوین محصول سازندگان و ارزیابی مدارک ارائه شده توسط سازندگان نیز بعنوان وظایف اصلی واحد بازرسی (بخش آدیت )بوده که در آدیت های فرایند دوره ای تغییر پروسه تولید ، توقف خط تولید و …..مورد بررسی و بازنگری قرار می گیرد.

ج- آدیت محصول

واحد بازرسی فنی بصورت دوره ای ماهیانه نسبت به انجام یک دوره آدیت محصول و اعلام نتیجه کیفی محصول اقدام می نماید در حقیقت وظیفه اعلام نتیجه نهایی و تخصیص یک نمره به هر محصول بعهده واحد بازرسی می باشد.

با توجه به اهمیت فعالیت ها واحد بازرسی در نزد مشتری مدیریت شرکت تمام سعی و تلاش خویش را جهت جذب کارشناسان مجرب و کار آزموده بکار گرفته تا بتواند علاوه بر برآورده کردن نیاز مشتریان گامی مهمی در جهت رسیدن به اهداف عالیه شرکت و افزایش رضایت مشتری و ارتقاء توان کمی و کیفی سازمانهای تحت نظارت خویش ایجاد نماید .

نوع فایلWORD | تعداد صفحات42

 

دانلود کارآموزی شرکت پویا قطعه

گزارش کارآموزی در شرکت زامیاد

گزارش کاراموزی در شرکت زامیاد

دانلود گزارش کارآموزی شرکت زامیاد

پروژه کارورزی شرکت زامیاد

شرکت تولید کننده خودروهای تجاری زامیاد در سال 1342 در محل میدان آذری به عنوان اصلی ترین کارخانه گروه صنعتی رنا- تاسیس گردید و فعالیت خود را با واردات ، مونتاژ و تولید انواع خودروهای تجاری بنزین و گازوئیلی مطابق با استانداردهای روز بین المللی آغاز کرد.این شرکت در سال 1350 با توجه به گسترش فعالیتها و توسعه محصولات خود ، به محل فعلی خود واقع در کیلومتر 15 جاده قدیم کرج منتقل شد و با راه اندازی 11 خط تولیدی و بیش از 2200 نفر پرسنل فعالیت خود را ادامه داد و تا به امروز تداومی روبه رشد داشته است . به اجمال ، از مهمترین الزاماتی که زامیاد بر اساس آن تشکیل شد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

موضوع:

گزارش کارآموزی شرکت زامیاد

فهرست مطالب

فصل اول – معرفی شرکت زامیاد

زامیاد ، سازمان کارآفرین

مزیت های رقابتی

پیمانکاران و قطعه سازان

در زمینه تولید

مقایسه ‌تولید کامیون طی 2سال اخیر و برنامه سال86

مقایسه‌تولید وانتها طی 2سال اخیر و برنامهسال86

در زمینه تحقیقات

در زمینه فروش و خدمات پس از فروش

درزمینه صادرات

در بخش مالی

در بخش نظامهای کیفیت و سیستمهای مدیریت نوین

محصولات تولید شونده

همکاران تجاری کلیدی خارجی

تامین کنندگان کلیدی

سهامداران کلیدی

مشتریان اصلی

ماُموریت

آرمان

ارزشها

فصل دوم – فیکسچر سازی

مقدمه

تعریف جیگ و فیکسچر

انواع جیگ ها

انواع فیکسچرها

فیکسچر ها به چندین دسته تقسیم می شوند از جمله

تعریف جیگ

تعریف فیکسچر

فرق بین جیگ وفیسچر

انواع جیگها

انواع فیکسچرها

انواع جیگها

شرح شابلونهای سوراخکاری

هدف

انتخاب عوامل تعیین کننده

مزایا وعیوب

جیگ و فیکسچرهای ماشینهای کنترل عددیکامپیوتری(CNC)

فیکسچر در صنعت ساخت و تولید

(الف) لزوم استفاده از مستندات

(ب) انواع فیکسچرها

فیکسچرهای مونتاژ

فیکسچرهای جوش کاری

فیکسچرهای ماشین کاری

فصل سوم – ماشین های پرس

ماشین های پرس

به طور کلی پرس ها به دودسته تقسیم می شوند.

پرس ها ی مکانیکی

پرس ها ی هیدرولیک

که هر کدام از این دونوع نیز از نقطه نظر حرکتشان به دودسته تقسیم می شوند

پرس های یک ضربه ای

پرس ها ی دوضربه ای

پرس های مکانیکی یک ضربه ای

الف)پرس ها ی دستی

مورد استفاده

ب) پرس ها ی اصطکاکی

طرز کار

مورد استفاده

ج)پرس های لنگی

طرز کار

پرس های مکانیکی دو ضربه ای

پرس های هیدرولیک

جگونگی انتخاب یک پرس

پرس هیدرولیک Hydraulic press

تناژ پرس

کاربرد پرس هیدرولیک

فصل چهارم – نتیجه گیری

نتیجه

پیشگفتار

در طول دوره کارآموزی در شرکت زامیاد با اطلاعات و آموخته های فراوانی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در این کارخانه بزرگ تولید کننده خودرو های سنگین و نیمه سنگین از جهات مختلف برای من مفید بود ، آشنایی با نحوه فعالیت شرکت ، آشنایی با ماشین آلات و سیستم های خودکار و نیمه خودکار شرکت ، آشنایی با انواع و اقسام ماشین آلات سنگین و سبک و …  این گزارش خلاصه ای است از آموخته های اینجانب در طول این دوره که در چهار فصل اه استحضار شما استاد گرامی می رسانم .

فصل اول

معرفی شرکت زامیاد

زامیاد ، سازمان کارآفرین:

شرکت تولید کننده خودروهای تجاری زامیاد در سال 1342 در محل میدان آذری به عنوان اصلی ترین کارخانه گروه صنعتی رنا- تاسیس گردید و فعالیت خود را با واردات ، مونتاژ و تولید انواع خودروهای تجاری بنزین و گازوئیلی مطابق با استانداردهای روز بین المللی آغاز کرد.این شرکت در سال 1350 با توجه به گسترش فعالیتها و توسعه محصولات خود ، به محل فعلی خود واقع در کیلومتر 15 جاده قدیم کرج منتقل شد و با راه اندازی 11 خط تولیدی و بیش از 2200 نفر پرسنل فعالیت خود را ادامه داد و تا به امروز تداومی روبه رشد داشته است . به اجمال ، از مهمترین الزاماتی که زامیاد بر اساس آن تشکیل شد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

üبکارگیری و استفاده از ظرفیتهای موجود و خالی صنعت کشور در صنعت خودروسازی بخصوص خودروهای تجاری

üافزایش بهره وری در صنعت خودروسازی و دستیابی به تیراژ بالاتر تولید خودروهای تجاری جهت تسهیل در امر حمل ونقل

این شرکت ماموریت خود را تامین نیاز بازارهای داخل و خارج از کشور در زمینه وسائط نقلیه تجاری زمینی برای جابجایی مسافر وکالا قرارداده و در حال حاضر مدیریت  و تولید سهم بسیاری از محصولات مورد نیاز کشور در این زمینه را دارا می باشد .

مزیت های رقابتی:

درحال حاضر پس از گذشت 44 سال از شروع فعالیت زامیاد می توان اذعان داشت که این شرکت تا حدود بسیار زیادی به چشم انداز ایجادی خویش دست یافته است .زامیاد یکی از شرکت های بزرگ گروه خودروسازی سایپا می باشد که بی شک رشد مداوم گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر و عرضه خودروهای جدید توسط این شرکت ، بدون کارآفرینی ، ارتقاء مداوم ظرفیت و کیفیت سازندگان و جزبا تلاش شرکتهای مجموعه سایپا نظیر زامیاد میسر نبوده است .

پیمانکاران و قطعه سازان:

تا کنون بیش از2000شرکت سازنده قطعه شناسایی و ارزیابی شده اند که از طریق شرکت بهنگام آفرین قراردادهای تامین قطعات منعقد شده است و دهها شرکت نیز در صنایع جنبی آن فعالیت می کنند. توانمندی قطعه سازان زامیاد اینک درحدی است که برخی از آنها برای شرکتهای معتبر داخلی و خارجی قطعه صادر می کنند و سطح تکنولوژی و توان طراحی و تولید آنها نسبت به سالهای اولیه آغاز فعالیتهایشان بسیار بالاتر رفته به گونه ایکه زنجیره تامین زامیاد بعنوان یک مزیت رقابتی پایدار برای شرکت زامیاد شده است .

شرکت زامیاد در سالهای گذشته در فهرست شرکتهای برتر ایران از حیث فروش و سود قرار داشته است. حدود25 درصد از 2200 پرسنل زامیاد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و فعالیت این شرکت باعث اشتغال غیر مستقیم تعداد زیادی از جوانان این مرز و بوم در شرکت های سازنده نیز شده است .اکنون که زامیاد چهل و پنجمین سالگرد فعالیت خود را سپری می کند شاهد دستاوردها و نتایج 45 سال تلاش مستمر در صنعت خودروسازی تجاری می باشد که از مهمترین این دستاوردها می توان به این موارد اشاره کرد:

در زمینه تولید:

کسب 28% از سهم بازار خودروهای تجاری که در سال 85 با تولید 51157 دستگاه خودرو شامل 50339 دستگاه وانت با رشدی معادل 4/8% نسبت به سال قبل از آن و 334 دستگاه می نی بوس دیزل A80,12M با رشد 98% نسبت به سال 84، 72 دستگاه انواع ون و کامیونت دیلی.

مقایسه ‌تولید کامیون طی 2سال اخیر و برنامه سال86

مقایسه‌تولید وانتها طی 2سال اخیر و برنامه سال86

در زمینه تحقیقات

–  توسعه موتور وانت Z24NI به موتور Z24NIB

–  توسعه کاربری وانت Z24F

–  بکارگیری موتور EURO III و EURO IV در محصول وانت

در زمینه فروش و خدمات پس از فروش

–  رشد 25% فروش و تحقق 100% بودجه سال 85

–  کسب رتبه سوم از نظر وضعیت خدمات پس ازفروش در میان شرکت های خودروساز

–  موفقیت در مناقصه های مربوط به تولید و تامین 524 دستگاه می نی بوس دیزل و 500 دستگاه اتوبوس دیزل شهری

درزمینه صادرات

–  دریافت تقدیرنامه صادر کننده برتر سال 85

–  رشد 400% صادرات در سال 85 نسبت به سال 84

–  تحقق 85% برنامه صادراتی

نوع فایلWORD | تعداد صفحات35

دانلود گزارش کارآموزی شرکت زامیاد

گزارش کارآموزی در شرکت تاژ

گزارش کارآموزی شرکت تاژ

دانلود کارآموزی در شرکت تاژ

پروژه کارورزی شرکت تاژ

گزارش کاراموزی در مورد شرکت تاژ

در طول دوره کاراموزی در شرکت تاژ با اطلاعات فنی و تجارب ارزشمندی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت تولید کننده مواد شوینده که میزان تولیدات و فروش بالایی ، دوره ای مناسب و سودمند را برای من برای آشنایی هر چه بیشتر با فنون و تجارب بازار و تولید و کنترل کیفیت فراهم نمود ، در این گزارش به اختصار به تشریح و بررسی اطلاعات بدست آمده خواهم پرداخت .

موضوع

گزارش کارآموزی شرکت تاژ

فهرست مطالب

فصل اول – معرفی شرکت تاژ

فرم تمایل به شرکت در جلسات گروهکانونی

نظرسنجی

فرم نظر سنجی محصولات

فصل دوم – قالب های برشی

مقدمه

قالبهای برش

چگونگی کار قالبهای برش

تئوری برش

محاسبه نیروی برشی

بازی برش یا لقی

نقش لقی در برش قطعات

چگونگی محاسبه برش یا لقی

تاثیر لقی در سنبه و ماتریس

انواع قالبهای برش

طراحی نوار

سنبه

قرار و تعویض سنبه ها

فصل سوم – قالبگیری فشاری

قالب گیری فشاری

مراحل کلی فرآیند قالب گیری فشاری

معرفی روشهای قالب گیری

شرح فرآیند قالبگری فشاری

شرح فرایند قالبگیری انتقالی

انواع روشهای قالبگیری فشاری از نظر ساختمان قالب

قالبهای فلاش دار

قالب های سنبه ای کفی یا پله ای

قالبهای مثبت

قالبهای نیمه مثبت

نکته

انواع روشهای قالبگیری انتقالی از نظر ساختمان

قالبهای پیستونی

اجزاء ساختمانی پلاستیکها (شامل ترموستهاوترمو پلاستیکها)

کاربرد قالبهای انتقالی

مزایای فرآیند قالبگیری فشاری

معایب فرایند قالبگیری فشاری

مزایای فرایند قالبگیری انتقالی

معایب فرایند قالبگیری انتقالی

فصل چهارم – نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشگفتار

در طول دوره کاراموزی در شرکت تاژ با اطلاعات فنی و تجارب ارزشمندی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت تولید کننده مواد شوینده که میزان تولیدات و فروش بالایی ، دوره ای مناسب و سودمند را برای من برای آشنایی هر چه بیشتر با فنون و تجارب بازار و تولید و کنترل کیفیت فراهم نمود ، در این گزارش به اختصار به تشریح و بررسی اطلاعات بدست آمده خواهم پرداخت .

فصل اول

معرفی شرکت تاژ

فصل اول – معرفی شرکت

در اوایل دهه 30 شمسی با ورود پودرهای شوینده خارجی به ایران و استقبال و جایگزینی تدریجی این فرآورده شیمیایی صنعتی توسط خانواده ها به جای مواد شوینده سنتی از قبیل چوبک ، صابون ، خاکستر اجاق و … برخی شرکت های فعال و مرتبط در زمینه تولید مواد شیمیایی را مجاب و علاقمند به سرمایه گذاری، تحقیق و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید آن در داخل کشور نمود.

در این راستا شرکت تولیددارو از فعالان پیشتاز دارای بزرگترین ظرفیت تولید مواد دارویی و آرایشی در خاورمیانه با تاسیس واحدی تحت نام واحد دترجنت، پودر لباس شویی دریا را در سال 1343 تولید و اولین محموله از آن را طی مراسمی با عنوان کاروان دریا روانه بازار نمود

با گسترش تقاضای بازار و لزوم افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات شوینده، واحد دترجنت تولیددارو با عنوان شرکت  تاژ سهامی خاص با ظرفیت سالانه 75000 تن انواع پودر لباس شویی به ثبت رسید و در سال 1352 به شهر صنعتی البرز قزوین انتقال یافت و با تولید محصولاتی از جمله پودر لباس شویی دریا و تک، پودر ماشین لباس شویی شوما، مایع ظرفشویی جام و آبشار، مایع نرم کننده لباس هاله و سفید کننده زدا شروع به فعالیت نمود.

در ابتدای دهه 60 و متعاقب با رشد 4 درصدی جمعیت و ظرفیت نصب شده پایین پودر در کشور، شرکت  تاژ اقدام به افزایش ظرفیت تا 150000 تن پودر در سال نمود و در سال 1379 با پذیرش و عرضه سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید.

شرکت  تاژ هم اینک با بیش از 200000 تن ظرفیت تولید پودر لباس شویی، مایعات شوینده، صابون و خمیردندان ، بزرگترین تولید کننده انواع مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در صحنه صنعت کشور و با مارک های معتبر، خوش نام و با سابقه نظیر دریا، شوما ، جام، هاله و … با بیش از 35 درصد سهم بازار داخلی برای پودر ماشین لباس شویی، 29 درصد برای پودر لباس شویی ( مخصوص شستشو با دست) مورد توجه جامعه مصرف کننده ایرانی بوده و در حال حاضر از صادرکنندگان اصلی محصولات شوینده بهداشتی کشور به بیش از 28 کشور جهان به عنوان بازار هدف می باشد.

شرکت  تاژ به عنوان پیشتاز در دریافت گواهینامه ایزو 14001 (مدیریت زیست محیطی) ، اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو 9001 ویرایش 2000 (مدیریت کیفیت ) در صنعت شوینده و ایزو 17025 (آزمایشگاه اکرودیته) و لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت جایزه بین المللی کیفیت و کمیت و در شمار یکصد شرکت برتر ایرانی قرار دارد.

مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد

در سال های اخیر، با سرعت گرفتن تغییر گرایش مشتریان، ارتقا خواسته های آنها و همچنین رقابت فزاینده، ضرورت وجود بخش های بازاریابی و تحقیقات بازار را در سازمان های ایرانی ناگزیر ساخته است.

در این راستا ، شرکت تولی پرس با اتخاذ خط مشی مشتری محوری و همچنین اجابت صدای مشتری و عملیاتی کردن آن در قالب تحقیقات بازاریابی و خدمات به مشتری در مقایسه با سایر سازمان های ایرانی بخصوص رقبا از جایگاه و منزلت برتر و مناسبی برخوردار می باشد بطوریکه دریافت لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان، کسب امتیاز بالای ارزیابی (E.F.Q.M ) و کسب گواهینامه ISO9001 ، Ver2000 حاصل عملکرد مسلم این شرکت در حوزه مشتری گرایی می باشد.

اداره بازاریابی شرکت تولی پرس با پیروی از استراتژی کلان شرکت و استراتژی بازاریابی و با باور به شعار مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد  و همچنین با تنظیم کانال های ارتباطی زیر ، سعی در دسترسی آسان به تمامی مشتریان در سراسر ایران و بازارهای هدفت خارجی دارد.

اگر شما به ما مراجعه نکنید ، ما نزد شما خواهیم آمد

1 – تلفن گویا با شماره 88874594 به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان گرامی برای دریافت شکایت ها و پیشنهادهای آنها می باشد و یا با کلیک در این قسمت پیشنهادات و انتقادات خود را در وب سایت ما ثبت نمائید.

نوع فایلWORD | تعداد صفحات47

دانلود کارآموزی در شرکت تاژ